Dröm

Drömde om Jenny inatt.
Hon insisterade i att vi absolut skulle åka till en restaurang mitt ute i nowhere.
hon visade mig menyn - inget som lockade.
Hon förklarade att det låg 4 mil ut i skogen - inget som lockade.

"Men vad är det som är så bra med detta stället?" frågade jag henne då.
Då förklarade hon att man satt utanför restaurangen, i en hage, och att det gick omkring får där.
Så började hon dra fram böcker med får för att visa hur de såg ut (precis som jag aldrig sett ett får i hela mitt liv).
Det snyggaste i det hela var att hon hade en bok med "pensinärsfår" så hon fick hela tiden förklara att fåren vi skulle äta hos var mycket yngre, smärtare och hade mer tänder.

Jenny är knäpp ;)

Kommentarer
Postat av: Tess

hahahahahaha :-) Vore kul att tolka den drömmen.

2009-04-05 @ 12:47:57
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

LOL

2009-04-05 @ 17:09:48
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Matts

hon är sjuk hon den där jävla jävla jenny

2009-04-06 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0