Jag ska bli faster!

Äntligen får jag säga nåt!
Brorsan och Teza berättade detta påskhelgen, men det var fortfarande i riskzonen, så de ville inte att det skulle komma ut så tidigt.
Men nu då, nu är det fakta.
Min bror ska bli pappa.
Jag tror verkligen att Micke blir en bra pappa.
Och Teza kommer bli en hur bra mamma som helst.

Min bror har alltid (utom i den vanliga tonårsrevolten) ställt upp för mig, eller han gjorde det nog då också, men lipade antagligen efter mig när han gjort en god gärning.
Jag har alltid sett upp till honom och det kommer jag alltid att göra.
Och nu ska han bli pappa.
Haha, jag storgrinade när jag hörde det.
"Mäh, är du inte glad?" frågade han då.
"jo, det *snyft snyft* är jag *brööööl*.

Konstigt, trodde inte jag skulle reagera på det sättet, men det kändes gött och äkta.

Theresa och Micke - Grattis och lycka till. Det här kommer ni klara av galant.

/LilleSöstra

Kommentarer
Postat av: Mirja

Haha jag trodde fan det var din brorsa som skulle ha barn när du sa att "det är nån som ska ha barn men det är hemligt"... Jag brukar ha koll på sånt. :) Fast jag känner inte honom men jag trodde det iaf. :)

2009-04-23 @ 20:16:35
URL: http://mirjaa.blogg.se/
Postat av: Tess

Grattis faster Annelie! Och självklart ett stort grattis till din bror med tjej :-) kram

2009-04-23 @ 21:21:15
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Mirja: Hihi, det var tur du inte frågade mer frågor när jag var hos dig, var så nära att bara skrika ut det, och jag hade ju lovat honom att hålla tyst också :)



Tess: Tack! :) Hur kul som helst, jag ska försöka bli en så bra faster som det går med 25 mils avstånd! Kram!

2009-04-24 @ 05:42:31
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Malin

Fan vad kul! Grattis till både dom och dig. Tror alla ni kommer att klara av sina "roller" galant! :)

2009-04-24 @ 14:45:25
Postat av: Bella

Hihi, ja jag tror det kommer gå alldeles utmärkt! Och tack! :)

2009-04-24 @ 17:02:54
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Micke

harkel ...kanske ska yttra mig här jag också...



Jorå, tack ska ni ha, det kommer bli bra det här. Har inte förstått det alls än men det kanske kommer i samma fart som Tezas mage.

2009-04-25 @ 15:00:59
Postat av: Bella

Jag kan tänka mig det :)

Nu får du dokumentera magen så man har lite koll tycker jag!

Ska bli kul att se vad som hunnit hända när vi kommer ner!

2009-04-27 @ 20:21:54
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0