Damp 09


Jonas och Henning fäller träd


Chrisse lite skeptisk?


Vi satt i skuggan å slappade, svetten rann efter att vi satt upp våra tält.


Annie, också i skuggan.


Var en hund där också minsann.
Denna hade väldigt kul åt någonting i det där buskaget, tror han stod och grävde i en kvart eller liknande, var lite underhållande :)


Lite fölk.
Den tjejen som står är Emelie, Hennings nya tjej.



Dick har fått en fin fläta av en karlstadtjej.


Damp på sin talarsten.


Chrisse och Jerry försöker hitta en ny sos-låt, men ack, förgäves.


Tommy tamburini visar tänderna


Kommer inte ihåg, var det arbetskamrat till Ellen? eller var det pojkvän till arbetskamrat till Ellen?
Han håller iaf i trädet, som föll ihop när vi satt där, Henning är antagligen på väg för att fixa iordning :)


Glassutdelning! Piggelin! Whieee!!!


Blä...i present av någon, kommer inte ihåg vem, så fick damp en död fågel.


Vi gav honom en sko med rosa rosett som vi hittade på SRF.


Annie å piggelin


Karlstadfölk!
Vad hette du tjejen, Emma? Neeej...eller jag vet inte. eller Anna var det kanske?...*Jag ger upp*
Lodis bredvid iaf


Haha...öhm.
Han fick ett horn av någon som han hällde upp öl i, dock så läckte det så det blev öl lite överallt, när han sen skulle skaka ur det sista skummet såg det ut som...ja...något helt annat, hehe.


Här är hon igen minsann.
Mycket trevlig tjej, bra när man hittar såna och de inte bor alldeles bort i helvetet så man kan ses mer å parta :)


Död fågel, Damp, karlstadtjejens kille och Dick


Dick ger lodis en hjälpande hand


Lundberg kör på vodka och ramlöa...brr...


Annie sitter på morgnonen och försöker bli människa


Jerry också


Vi vågade inte sitta under presenningen, för det hade rasat åt lite alla håll när vi kom upp på morgonen


Jerry, Lucke och Dick badar i ån, det var visst väldigt halkigt på botten, men skönt i vattnet.



Här visar också Lucke precis HUR halkigt det var


Jonas åker bob efter bil, men själva bilen fick jag visst inte med i bild, osis döh.


En liten bild på väldigt schleten mig.


Haha, smiskpartaj ey?
Flickan med piercingar och tatueringar är lodis tjej.


PunkarMatte försöker flirta med Annie - utan framsteg :)


Haha, Johannes Regell fick för sig att jaga Lundberg, hittade en spade och såg.


"Wait you fucking fuck"


Where aaaaare you?


Och så var det fred igen


Hihi, så sensuell han ser ut :)


Damp väntar på att få åka bob


Familjen Myhrén var på bröllop på dagen.
Äldstabrodern Tommy gifte sig minsann.
Chrisse hulkade under ceremonin i kyrkan, plus att han avslutade en bön med "Dick Larsson" istället för Amen, så han fick sin broder att fnissa till. Haha...hade varit kul att se.


Presenning, vatten och såpa = väldigt kul
Lundberg testar


Jonas kommer in lite snett


Mycket vacker bild, haha.


Sen tog liksom mitt batteri slut, så det blev inget mer minsann.
Jag slänger upp bilder på Wacken, kanske ikväll eller nöe!
Häppa häppa!

Kommentarer
Postat av: Annie

Var det inte typ Emmelie ellr nåt. Har för mig att det påminde lite om Annelie.

2009-08-07 @ 11:26:32
Postat av: Bella

Ja kanske... Hennings tjej hette ju det iofs Förvirrad

2009-08-07 @ 20:24:09
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Malin

Det nya stället såg ju jättebra ut. Var det det också? Trots farliga, blodtörstiga trollsländor... ;) Nästa år vill jag åka med! Nästa år ska jag med! :)

2009-08-07 @ 21:07:39
Postat av: Tess

Ja, det där med namn är inte det lättaste :-) Jag har problem med både namn och ansikten. Det funkar så här: Om jag kommer ihåg namnet så kommer jag inte ihåg ansiktet och kommer jag ihåg ansiktet så kommer jag inte ihåg namnet. Lite twist på mina trådar i hjärnan tror jag :-)

2009-08-08 @ 22:38:32
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0