Helgen

Jaaa, jag vet, inga Wacken-bilder än, förklaringen kommer snart.

På fredagen var jag ute hos min mor som fyllde år, så hon fick presentkort för det ville hon ha minsann. Det fick hon av både mig, brorsan och farsan, jag och far till affection/Mansion och brorsan till gallerix.
Så hon har inhandlat en tavla nu från gallerix som hon var tokkär i, vet inte om hon styrt på på det endra stället, men det får jag nog höra!

På lördagen jagade vi blåbär i närheten av racken uppe i en väldigt myggtät skog, jävlar vad dom tyckte om vårat blod, men jag har inga problem med det så, när jag kom hem igen hade svullnaderna gått ner och kände ingenting. Känner dock vänner som skulle haft dem i en vecka om inte längre, så gå inte in i den skogen om du är känslig för de jävlarna!
Vi gick väl och plockade nån timme och fick ihop sådär 650 g blåbär...mmmmm.
Sen stack vi hem och styrde egen pizza, gött som fan!
När jag skulle duscha såg Jerry nåt svart jävla skit som krööööp på mig också..en jävla ÄCKELFÄSTING! Fan vad jag hatar dom, den fick åka rutschkana ner i handfatet....USCH!

Och idag då...och även igår efter pizzastyrandet....sopranos sopranos sopranos!!!!!!
Åh så fast jag är, synd att man ska börja jobba imorgon, nu kommer det gå långsammare framåt tyvärr.
Har precis börjat med säsong 4 nu iaf :)
Jerry styrde blåbärspannkakor idag...mmmm :)

Nu har jag dock börjajobba-ångest så det tjuter om det.
Så går det två dagar och så känns det som man inte ens haft semester, samma sak varje år :)

Jaojao. nu ska jag ångesta för mig själv, glo lite på Jerry å Stefans...å sen kanske söve..

Tjopp

Ja och...hmm...bilder kommer nog under veckan!

Kommentarer
Postat av: Tess

Usch ja...börjar tro att jag är allergisk mot mygg. Får stora knölar av betten :-/ GAH! Fästingar är såååå äckliga! Och farliga för jag förvandlas till fjortis i närheten av dem: "Nej men...alltså...TA BORT DEN! Sååååååå äcklig....ah men döööö då"...hehe :-)

2009-08-10 @ 00:23:22
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Nä, den 9:e fyllde hon. ^_^

2009-08-11 @ 19:25:05
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0