Sopranos

Åh så kär jag är, nu har jag plöjt nästan hela andra säsongen idag, när man väl börjar se det vill man ju hela tiden veta vad saom händer härnäst.
Så ja, det hände inte så mycket idag. Tv, slapp och lite matlådor som hittades i frysen. Matlådor is the shit för lata dagar.
Nu ska jag iväg till Oslo imorgon för att se en Liverpoolmatch, ska bo på hotell en natt, sen kommer jag hem igen, så jag antar att jag lägger upp bilder torsdag eller fredag, beroende på hur pigg jag är och hur mycket lust jag har.
Men jag har en hel del fina grejer ska ni veta :)

Nu känns det som sommaren är slut, inga mer planer (förutom oslo då), tråkigt väder....vart är den där jäkla solen de pratat om så mycket nu ett bra tag? Fick ju solbränna, men det var nere i jäkla tyskland, vem blir inte brun där?
Skärpning svenska vädret!

Malin ska vara Stefansvakt när vi är borta nu, det är bra, så vi slipper flytta på dom ännu en gång efter Wackenvistelsen. Nu behöver de bara vara hemma å softa :) Tack Malin!

Tjopp!


Smakprov från Damp.
Johannes Regell jagar Lundberg med spade och såg.


Smakprov från Wacken.
Tobba äter ballong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0