Wacken 09

NUUUU då, mina kära vänner, här kommer lite bilder från det hemska landet tyskland!


Tror vi kom 20 minuter på våran 13-14 timmarsbussresa innan Dick halvt om halvt somnade :)


där var han piggare :)
Han och Annie verkar ha nån bra konversation


Onsdag!
Den fina flaggan Jerry sydde ihop prydde vårat camp, hjälpte mig hem några gånger!
Och ja...fölket i campet!
Alla är fint slitna efter dålig sömn på buss, plus att bakfyllan gör sig lite påmind... ja och plus att man ser tyskar överallt.



Dick, Emil och Johan


Annie, Pernilla och Kennet


Kennet å Tobba


Emil testar indiantältet


Nämen nu är han uppe igen, halvt levande iaf


Pernilla å Tobba
(Det partytältet som står i bakgrunden gick sönder på torsdagen i blåsten, så det fick vi stycka och förstärka vårat egna partytält med


Hah! Vilken min!
Vad pratar du om Tobba?


Annie i sina solglasögon


Dick liiiite trött


Emil köpte sig en fin kilt, samma klan som mitt cd-case


väldigt scary bild på Annie...please....don´t hurt me....


HAHAHA! Koalapappan och Emil.
Koalapappan var en tysk granne som inte kunde ett ord engelska typ, Josef hette han iaf, han bara satt med oss och drack...och flirtade självklart med Emil, det syns ju på långa vägar!


Jerry levande, han verkar vilja få uppmärksamhet av Kennet?


Glodde lite på nåt band när vi var inne vid medeltidsområdet.
Var väldigt mysigt där, massa eldar överallt, man kunde betala 5 euro för att ligga i en trätunna och bada en halvtimme, såg så jääävla gött ut!


Visst, jag gillar Jägermeister.
Men att sätta mig i en bar långt upp i luften för att få dricka det? Skulle inte tro det...brr..


Torsdag!
Blåsigt som fan!


Dick, Annie och Johan förstärker tält


Jerry håller i :)


Dick och Johan i en annan ställning
Jag och Annie ger dem gaffa å buntband
Värsta operationen :)


Je, ett litet skydd fick komma upp på partystolen.
Jag råkade köra ögat rakt i en av pinnarna till ryggstödet på en sån där ölhållarstol. FAN va ont det gjorde!


Jerry glad, vi blåste ballonger å satte fast i partytälet


Kennet kunde blåsa han.
Men inte knyta, det fick han lära sig på Wacken :)


Oj!
En Smet!
Hämta den!!!


Annie är duktig på att blåsa


Men va fan, har jag fått in en ballong i ögat nu eller?


Haha, tobba testade Jerrys keps.
Den var lite stor


Indiantältet utrustat med parabol.
De måste ju också hänga med i utvecklingen FAKTISKT


DAD!


DAD!


Running Wild!


Fredag!
Dick tar sig en morgonöl.


Kändes lite...fel.
En barnfamilj bland alla suputer, de var våra grannar.


Dick trött igen?


Haha, så små ballongerna blev över en natt :)


Vet inte hur bra det syns, men Pernilla hittade en tredje bröstvårta, på sitt lår.
Tänk om hon börjar frysa, vilken gigantisk vårtgård hon skulle få då! (Vårtgård= sveriges äckligaste ord)


Annie å Pernilla försöker leva


Kennet också


Tobba bättrar på sin solglasögonsbränna


Snygg bild :)
Helgonet Jerry vakar över Pernilla


Han försöker fortfarande övertala Pernilla om att han inte är ett helgon, han är en djurgårdare


Försöker jag på mig att posera?...nääääeeeee...eller?


Kennet full av bus


"Tissetass?"
Nej Tobba, en ballong


"Mmmm...jo...tissetaaass"


Amon Amarth!


Lördag!
Dick trött? :)


"hähä...skulle nog inte ätit tissetassen ändå..."


Fluffar upp skägget lite


Annie!
i bakgrunden en väldigt glad Dick och Emil, de la repliker på barnfamiljen.
Barnet var inget barn, utan en dvärg som styrde över sina två slavar...typ :)


Johan verkar försöka få fram en replik


Jerry skulle ta kort på Annie, jag ville va på kort med min brända näsa istället


Borknagar!



Bläää...äckliga maskar...


sista tagna kortet
Jag väldigt schleten, magknip och allt möjligt.
Sket i kvällsbanden, gick och sov istället.
Missade då Volbeat och Machine Head, men har redan sett det i år, så det gjorde inte så mycket.
Jag hade väl ramlat ihop om jag hade gått dit, och det är väldigt onödigt minsann.

Så, hoppas ni orkade kolla igenom nu och inte somnade.
Nästa år har Jerry å Tobba 10-års jubileum, då blir det fira deluxe!!!

Pössen

Kommentarer
Postat av: Tess

Var Jägern gratis där uppe i luften? hehe :-)

2009-08-12 @ 01:03:47
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Tess

Dick trött hela tiden? hahah :-D

2009-08-12 @ 01:05:14
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHAHA, "tissetass" hela tiden :D

2009-08-12 @ 12:52:14
Postat av: Kristin

Vackra bilder :) Hur gick det med ögat då? Ölhållarstolar är farliga grejer minnsan..

2009-08-12 @ 16:57:19
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Maol

Ha ha jag läste fel, jag tyckte det stod Kolapappan.

Dicks öl ser god ut mmmmmmmm.......ölsugen-....

Ha ha angående bröst jag sa fel om liknande. Jag sa bröstgårdar till Hugo en gång. Han tittade konstigt på mig och sa att det heter inte så...he he

2009-08-12 @ 19:00:03
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Bella

Tess: Tror inte det var gratis, plus att man fick försöka vinna för att komma upp dit, no way! Dick var trött mest hela tiden ja :)



Jennifer: Yepp, och han lät galnare och galnare för varje gång :)



Kristin: Mitt öga är helt, men kunde ha skadat det ordentligt, tur i oturen.



Maol: HAHAHA, bröstgårdar :)

2009-08-12 @ 19:30:44
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Emil

Hehe gött som fan, men man blir ju lite sentimental och saknar Wacken när man ser bilderna därimot. 10-års jubileum var inte dåligt, själv var det första gången. Men det var så jävla underbart att man lär försöka komma iväg på alla framtida. Trevligt att träffa er alla också må jag säga. På återseende, förhoppningsvis :)

2009-08-12 @ 22:00:55
Postat av: Bella

Emil: Ja, lite sentimental blir man allt :)

Det var väldigt kul att träffa dig också!

Nästa år måste jag verkligen försöka hitta nån mat som går att äta dock, så jag har lite energi och orkar röra mig!

2009-08-13 @ 21:22:32
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0