15

Just nu verkar vi bli 15 på nyår!
NICENICENICE!

Nu har jag börjat handla lite inför nyår också, torrvaror och sån skit, så man slipper precis allt på slutet när det är fullt upp ändå :)

Ikväll ska jag och Jerry ha en julmiddag för oss två, ska blimysigt.
Jag gjorde Jansons frestelse igår, först gången, provsmakade den, den var gooood :) Gött!
Så idag ska jag äta som en tok!

Jag kände mig snäll idag, hjälpte en gammal tant i huset uppför lite trappor med hennes konsumkasse.
Tänk att en sån liten sak kan göra att man känner sig så bra :)
Gör en god gärning du med, det är inte jobbigt och du gör någon glad!

Öööööööh.... jahopp.
Jag har en pladdrande pojkvän här i bakgrunden, så jag hittar inga ord, hahaha!
Jag får nog hålla honom sällskap, nu börjar han fråga om jag vill hångla med en tiggare med glitterläppstick som kamoflerar dens ruttnande tandstumpar. Jag blir rädd här, HAHAHAHA.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vilka blir vi? :)

2009-12-19 @ 15:02:47
Postat av: Tess

Härligt! Ser fram emot den kvällen! :-)



Önskar verkligen fler kunde öppna sig lite och vara lite hjälpsamma i dagens samhälle. Helt rätt att vara det och man mår dessutom så bra själv också. När jag och syrran hjälpte kvinnan som cyklade omkull så kändes det så naturligt. Det hemska är att det faktiskt finns människor som skulle strunta i det. Hur kan man leva med sig själv om man går förbi bara en par meter från någon som behöver hjälp och inte hjälper? Man kanske har blivit "immun" som man kan bli i Sthlm t.ex. där många sitter och tigger på gatorna. De är så många att man inte kan hjälpa, hur gärna man än vill.

2009-12-19 @ 15:31:51
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Micke

Vi har vunnit 25 spänn på lotto, så du belönades direkt för din goda gärning med 12,50 kr.

2009-12-19 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0