HELG!

Åh så gött, nu har jag sovit nån timme efter jag kom hem från jobbet, känner mig väldigt piggorask!

Pepparkaksbaket har gått bra, har massa kakor, tog med mig en hög till jobbet, folk blev nyfikna och fick smaka, som tur var tror jag de gillade det :)

Imorgon är det julbord med jobbet också, yummiyummi, ska bli gött som  fan. Intressant att se vem som blir fullast, faktiskt så har det aldrig varit jag, jag brukar tillhöra den högsta nivån ganska ofta på andra fester, hur duktig jag än är till en början. Men på jobbet har jag noll chans att vinna, vilket känns ganska skönt :)

Nu har Jerry gjort en blåbärskaka.
HAHA, så styggt, varje dag jag kommit hem från jobbet denna veckan har jag kännt en doft av blåbär när jag kommit hem, därför har jag ju varje dag frågat om han gjort en blåbärskaka, men icke.
Idag när jag kom hem sa jag inte något, då undrade han om jag inte kände någon doft, det gjorde jag ju inte.
Hrmm...han hade bakat en blåbärskaka.
Skumt?
Haha, men nu har jag kännt doften iaf!

Bilder från två år sen, då vi också var på Gate.

En galen?


Jag, Brättne och Jenny. (eller ja, Brättne är duktigt censurerad av Jenny, haha)


Jag å Brättne shakar loss


Så skumt snygg bild på Jenny


Gunnar har lånat Carinas knä


Maria har hittat en öl


Carina shakar loss


Jag har hittat morgans knä


Lasse har hittat rytmen också



Trångt i  baren :)


Morsan och farsan röjer till trubaduren


Martin och min Jerry med lite mindre skägg, men på god uppbyggnad :)

Så nu får vi se vad det blir för bilder i år :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag har inte fått upp allt till jul jag heller så det går bra att vänta :-) Hittar inte ens alla julgrejerna, men ska göra ett stort svep så ska det nog gå att finna :-D Japp, det är Tulo på bilden. Han var inte gammal då (kanske 12-13 veckor) och jag var 5 år :-)

2009-12-04 @ 18:09:10
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

LOL!

De "äldre" på accona är ju fanemej värre på att festa än vi "ungdomar" ha ha! De är crazy!

2009-12-04 @ 19:50:21
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Var det till veckan vi skulle ha en blogghjälp-session förresten? :-) Jag kan inte måndag eller onsdag isf.

2009-12-04 @ 22:04:48
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0