Ja då var det jul då

Gött med lite julledigt!
Jobbar ju dock 3 dagar till veckan, men hellre det än 5 långa dagar när man bara vill vara hemma och slappa :)
Nu idag ska vi ut till mina föräldrar med missarna och så ska vi vara där under julen, vilket ska bli skönt.
Först ska vi bara till badhuset och simma klassiskt sim, det ska bli gött också!

Här kommer lite bilder från helgen


Suomi i en alldeles för liten korg :)


Haha, snygg bild eller vad? Dizzie ser knäpp ut


Men hon kan också se väldigt fin ut!


Ja titta bara :)


Vi tog bort korgen eftersom den var för liten för Suomi. Tror ni inte fanstyget letade upp korgen uppe på diskbänken och la sig i den? Du är fortfarande för gigantisk för den katten.


Min jansson :)


Mina chiliköttbullar


Rödkålssallad med rödlök och äpple. Gött


Jerry styrde skinka! Lax smaskade vi också på


Jerry har kanske smakat på glöggen ey? :)


Jerry bad mig att hångla med musten


Julklappsutdelning


Gimme gimme gimme


Jerry fick en pennvässare av mig i julklapp.
När man stoppar in pennan i kattens stjärt så jamar den 3 gånger.
Detta tyckte Stefans var väldigt intressant, Dizzie hade ett långt samtal med den vita främlingen.
Jävligt underhållande!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Dizzies tunga i systerns öra...?

Skönt att ligga i en alldeles för liten korg he he.

2009-12-23 @ 19:28:00
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

hehe...vilken julklapp :-) Härlig! Blev missarna nöjda då?

2009-12-23 @ 23:37:33
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Pörnill

Hahaha, jamar pennvässaren verkligen tre gånger? Coolt! xD

2009-12-27 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0