Mönnda

Hej å hå.
Igår var min kropp knäpp.
Vaknade och kände mig helt förstörd, hade någon slags huvudvärk och var allmän skakig i kroppen.
Skulle hänga upp en sak i taket, då fick jag värsta yrseln och trodde jag skulle svimma.
Mycket jobbigt.
Tog en liten promenad, men det blev värre.
Så jag däckade vid 20-tiden igår.
Idag när jag vaknade var iaf skakerierna borta, dock har jag en jobbig huvudvärk.
Skalle-skalle-skalleBANK.

Men det gick bra att jobba iaf. Och jag och Jerry tog en promenad idag och det kändes skönt, jämfört med igår. borde vara ett gott tecken :)

Jerry drömde att han hamnade bland zombies inatt. Det var han och några till som inte var zombies, en av dem var Jenny.
Men efter ett tag hade väl hon blivit smittad, så hon kom och zombiade sig mot honom, då gav han henne en kram innan han vred nacken av henne.
Lite gulligt ändå, mitt i splattret :)

Jag drömde inget tyvärr.
Men det kommer nog, var så säkra.

Idag kom det snö, nice nice, lite ljus i det trista mörka, får se hur länge det är kvar.

Tjipp tjo!


Jenny vill inte vara zombie något mer

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, visst var den! :D Så himla fint.



Haha, vilken tur att han kramade henne innan hon fick nacken avvriden. Det är grejer det! Typ som kiss of death men med kramar.

2009-12-14 @ 19:53:53
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Bildutmaning. Detta är inget måste, utan en kul grej. Ignorera om ni vill. Annars...så här gör man:



•Räkna ut summan av alla bildmappar du har på datorn (alltså mappar med foton i, mappar med t.ex. filmbilder, posters eller liknande utesluts).

•Ta summan och dela med pi (pi = 3,14 för de som glömt).

•Nu avrundar ni det svaret till närmsta heltal.

•I denna mapp kanske ni har fler mappar. Gör i så fall om proceduren ovan. Om ni har bilder direkt, kör totala antalet bilder delat med 3. Detta blir ert bildresultat.

•Om ni gjort om proceduren med mappar och fått fram bilder så gör ni likadant, ta totala antalet bilder delat med 3. Detta blir ert bildresultat.

•Lägg upp bilden på er blogg och beskriv den.

•Om ni vill, skicka vidare denna utmaning till 2 bloggare (jag skriver om ni vill, för detta är inget kedjebrev, bara en kul grej).

2009-12-15 @ 21:02:43
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0