Arvikafestivalen, Fredag

En mycket trevlig dag, var dock lite trött eftersom jag var hemma runt 4 på torsdagsnatten, men men, så kan det gå :)
Bjöd Malin, Sebastian och Lundberg på min tonfisksås o pasta.
Sedan blev det eagles of death metal, är kär i dom tror jag :)
Efter det gick jag till husvagnscampingen och partajade med Skövdebor fram tills Depeche Mode. Mycket bra spelning det med, syrde doch mat och grejer så jag såg inte allt, men hörde desto mer :)
Direkt efter Depeche blev det Fever Ray! Så jäkla snygg liveakt! Henne är jag också kär i :)
När det var slut gick jag hemåt, behövde sova, stötte då på en släktnig från Stockholm som visst var här, så det var en överraskning, hoppas jag hinner se henne mer!
Idag är det tänkt att partaja med Arvikafölket igen, plus att det nog blir pizzaätning med Skövde :)


Eagles of Death metal, sångaren hade sån jäkla skön stil. Som Malin sa "Det är ingen annan som kan stå och göra så töntiga danser och fortfarande se så cool ut"



Bra skit


Syns inte så väl, men det kom en ordentlig åskskur under spelningen, så det forsade in vatten på sina ställen, självklart där jag stod då :)


"Ja, eftersom jag är så lång ställer jag mig även på en liten upphöjning så folk bakom ser ännu mindre, jag är världens smartaste eiffeltorn"


Jenny Thorsanders tatto, så jäkla snygg :)


Som sagt, fin


Skövde!
Kalle och Diana


Skövde!
Kristin!


Kristins pojkvän, kommer icke ihåg namnet


Kalle fyllde 25 igår, så det firades med tårta!


Vin å tårta :)


Depeche Mode!


Littel å Lundberg njuter


Diana och Kalle också


Jag kan posa, men gubben bakom verkar misstycka


happy faces :)


Såhär lite folk blev det efter Depeche Mode, alla fick ju gå genom området för att ta sig till campingen.


Nu är vi på Fever Ray!



Det var så jäkla snyggt, laserstrålar i massa färger


Svårt att få ett kort på henne, men såg iaf att hon hade långt blont hår, det trodde jag icke :)


Snyggt!


Där syntes hon lite iaf :)

Idag blir det Jenny Wilson, Mustasch, Thåström och Korn, ska bli sköj!
Häppa häppa!





Kommentarer
Postat av: Tess

hehe...så typiskt det där med långa personer. Jag och Robin hamnade bakom en familj på Depeche och självklart så ansåg de att det var fullt naturligt att sätta ungen på axlarna så att det blev ännu svårare att se. Kan man inte typ stå längst en kant om ungen också vill se för då står ingen bakom?

2009-07-04 @ 14:58:24
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Exakt! Man kan bli galen för mindre, man har ju noll chans att se nåt om en unge framför sitter på sin fars axlar eller liknande.

Hade en tjej igår på fever ray som satt på sin killes axlar, kände mest "väx upp"

2009-07-04 @ 16:38:17
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Maol

Hå hå jag är så bakis idag :P Bäst o ta det lugnt på fredag då vi ska på bakfickan.

2009-07-05 @ 22:12:01
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Kristin

hej!

Det var ju så kul att träffa dej med. asskul!

fan vad drygt med långa mänsikor som ställer sej framför en. styk skulle dom ha! hehe

kram!

2009-07-05 @ 22:33:04
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Jenny T

Hey. Tack igen för bilderna.:) Verkar som helgon har lite problem så jag skriver tillbaka här i stället. :)

Jo, fann en länk jag ville dela med dig... : http://www.youtube.com/watch?v=JTKdsS7DVLM Vet inte om den funkar, men pröva. :) Hehe.

2009-07-13 @ 11:30:26
Postat av: Bella

Jenny T: Ja det går ju inte att komma fram till helgon nu ju :(

Mycket vackert, måste ha varit i början av spelningen innan ni hittade mig :)

2009-07-13 @ 12:00:40
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Jenny T

Nej, du är väl åxå med..? Lite till höger om mig.

2009-07-13 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0