Arvikafestivalen, Lördag

Ursäkta, blev lite fördröjt med sista dagen.
Har visst dragit på mig en härlig feber så jag har inte riktigt orkat bry mig, men passar på nu när jag legat däckad sen jag kom hem från jobbet.
Se och njut!


Hoppas de var där för att se på Depeche Mode, hehe.


Köpte fel groggvirke till min blåbärsvodka - Schweppes Caribez.
Fan va GÖTT det var! :)
Ibland ska man ha tur!


Kalle hittade en fin hatt.
Rymlig och elegant, vad mer behövs egentligen?


En söt flickvän är ju faktiskt pricken över iet.
Ett väldigt gulligt par minsann.


Lite senare gick jag och kollade på Jenny Wilson, hon är mysig minsann.
Min önskan med en duett med Jenny Wilson och Fever Ray uteblev dock.
Får väl leta upp knife-videon på youtube och kika istället


Uttråkad som jag blev i väntan på Mustasch gick jag in i öltältet för att se om jag iaf kunde hitta någon som man kände som orkade stå på benen, var dåligt med den varan på lördag tyvärr :(
Maria hittade då mig, så jag fick joina deras bord fram till Mustasch, det var trevligt! :)
Anna och Maria!


"se tuff ut" sa de till mig.
Hur FAN ser man ut då?



Sen blev det Mustasch!
Varmt, svettigt och vackert!


Trummisen var lite sköj


Röck än röll


Han var visst en värmlänning, halleluja på dig


Missade visst stjärten, men Dick, titta! En hajattack! En sån borde du ha :)


Nämen?
Vad är det jag ser?
Den ewnda långa killen i hela publiken hamnar framför mig?
Nämen..oj..så konstigt.


Sara var vid Jet när jag kom dit :)


Och Patrik minsann!


Till å med Malin hade börjat leva, hon och Sebastian hade en liten efterfest på fredag natt/lördag morgon. Jerry kom hem runt 8 på morgonen därifrån :)


Haha, ja vad ska man säga?
Amatho! (så inte kan stava hans namn)
Han la sig sen över både Malin och mig, allt man försökte göra var att inte röra någon naken del när man försökte få bort honom, för man visste inte vad man skulle få tag på, haha.
Vi får gå i terapi Malin :)


Ja å Sara på väg till Korn, whiiie!
Våra gamla idoler, så vi var lite glada :)


Fick ingen bra bild på dom dock :(


Men röj var det.


Trummisen var  lite tuff å spexade lite vackert


Ok, en liten lek:
Vilken av skorna har INTE varit nere i piss och lera?
Ganska klurigt vaa..?


Anna Moberg njuter


Sara och Patriks brorsa Peter


Jerry letade efter Putte under festivalen, när nu han låg hemma och inte orkade iväg- DÅ dök Putte upp, typiskt :)


Stackarn jag retade för sitt hår :)
Men du bjöd fan på det :)
Men men, sorry, vem du nu var


Tror stackarn fick en hel förpackning vax i håret av en kompis. haha.
Det hela började med att jag skulle känna på hans hår, för det bad han om.
Då gjorde jag det och såg lite äcklad ut och sa att det kändes så rent.
Så kan det gå :)


Hihi, Chrisse var läcker också :)
Hoppas du har kvar den frisyren på Damp :)

Sådär, det var lite bilder från denna festivalen!

Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Tess

hehe...du är längre än mig väl? Verkar som vi har samma problem ändå. Långa folk letar upp oss och ställer sig framför :-S På Korn stod det en lång och STOR kille bredvid mig istället och hoppade på min tå. Jag stod längst fram i en klunga. Batteriet till min kamera höll på att dö så hann inte zooma när säckpipan var på scen :-/ Bilder på min blogg.

2009-07-07 @ 23:41:39
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Ha ha A är sjuk i hövve! ^_^ Hmm fuskar Sara med rökningen?

2009-07-08 @ 20:41:17
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Diana

häääj hääj söto! nu har jag hittat hit med ;P hoppas det inte var av mig du fick febern! hehe fina bilder, särskilt den på kalleballe :P vi saknar dej! alla gillade dig som FAN :P pusspusspusssss

2009-07-09 @ 01:00:41
Postat av: DickTator

Snygg hajattack! Jag borde fan göra en liten hajattack gadd någon stans.

2009-07-09 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0