Arvikafestivalen, torsdag

Det var en fin dag, var på bolaget på dagen, sen satt vi och svalkade oss hos Daniel Green.
Efter det var jag iväg och sålde en biljett som Peter och Alex skulle ha haft, men fick sälja.
Såg på Opeth - mycket bra!
Och såg på NIN, fint, skönt att han körde hurt på slutet!
Köpte världens snyggaste t-shirt också, men små aliens på :)


En av Daniels missar, Styrbjörn :)


Den andra missen, Ozzy


Lunberg och Daniel glodde i akvariumet


Malin i turkost :)


Vacker


Glatt fölk


Partaj!

En väldigt glad Jennifer


Men vad gör hon? :)


Lundberg lycklig


Haha, en sån posör han är :)


Lundberg däckade nere vid Styckåsgatan/Nordgatan


Varmt i campet


Solstråle i solsken


Opeth! Så jäkla bra!


En supertunn tjej som stod lite längre fram, hade tänkt prata med henne efter spelningen, för jag blev så orolig för henne, men hon gick innan.
När hon lutade sig ner stack skelettet ut ur ryggen på henne typ, det var verkligen bara skinn och ben.
Tragiskt



Annie å Malin vid Jet


Deras brorsa Johan, han gjorde en kullerbytta :)


Annie försökte visa upp ett äckligt brännmärke hon skaffat sig


En vacker bild på Jennifer å Tobba, vi såg på NIN tillsammans!


Jerry på väg att gölra citronlikör, det har stått och dragit sig i 3 veckor nu!


Såhär sura kan våra katter se ut :)

Nu kommer snart Malin å Sebastian, jag ska bjuda på min tonfisksås :)

Häppa häppa!






























Kommentarer
Postat av: Maol

Pärry, jag kommer ut imorgon och är "vakt" då åt era grejer då jag ska sitta och uggla vid skylten häpp! Jag har bränt ut en massa skivor iaf ^_^

2009-07-03 @ 15:18:49
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0