Bortskämd snorvalpskisse

Pust!
Idag har jag slitit.
Började iofs igår och dammade ur bokhyllorna och barskåpet, det räckte för en dag kan jag säga.
Idag blev det dammtorkning av allt det andra, dammsugning, skurning tjofaderittan. Höll nog på i 5-6 timmar.
Men det behövdes kan jag säga.
Inte blivit ordentligt städat på flera månader, dammsugning har ju blivit och allt som verkligen behövs.
Men att dammtorka hyllor man knappt tittar på...fy fan vad mycket damm det blir.
Och det blir ju inte bättre när vi har två tokfällande katter heller, hittade stora tussar med katthår i en sko jag inte använt på ett tag..brr...!
Men nu är det skönt att det är klart iaf, nu kan jag slappa igen :)

Jag mår bättre nu förresten, det känns fortfarande lite när jag pissar, men det gör inte ont längre, det känns liksom bara, så det ska nog försvinna snart hoppas jag :)

Så snart ska man packa igen och pysa iväg till Hultsfred denna gång för Sonisphere, åker fredag morgon.
Ska faktiskt bli jäkligt kul att äntligen få se metallica, det har jag ju minsann inte gjort än, ser fram emot det :)
Och så längtar jag efter att få träffa Peter och Alex igen, de kom ju som sagt inte upp på Arvikafestivalen.

Alex - nu ser du till att Peter sitter still och inte skaver upp nån fot igen! ;)

Imorgon ska jag styra räkmacka med Malin, ska bli nice!

Men just nu är jag måttligt road av min ena katt - Dizzie.

SUCK!

Försökte precis ge henne lite godare mat för att hon skulle få lyxa lite, men vad gör hon? Jodå, vänder ryggen till.
Så nu går hon och tigger och tuggar på allt i pappersväg bara för att vi ska ge upp och ge henne annan mat.
Men icke, tänker jag inte göra, hon får ta den maten hon fått.
Ungjävel.

Jaja, nog om det.
Funderar på om det ska komma nån åsksmäll snart, svart som fan på himlen och en analkande huvudvärk...jag vill ha lite action för faaan! Ge mig ett ordentligt åskväder, sen kan det klarna upp och bli fint resten av veckan...deal? :)

Tjopp!

Kommentarer
Postat av: Jokern

Deal:)

2009-07-14 @ 18:43:27
Postat av: Tess

Känner igen det där med fällande katter :-) Här är det Yatzy som är värst. I början borstade jag av kuddar och dynor hon sovit på, men nu får det iaf gå en eller två veckor innan jag gör det. Orka liksom...hon ligger ju ändå på samma ställen så :-)

2009-07-14 @ 23:30:32
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Kristin

jag ännu galnare än dom moahaha :D

åh håller också på och städar här, finns det nåt trökigare?

bra att du känner dej bättre. urinvägsinfektion är det värsta som finns.

kram

2009-07-15 @ 13:09:41
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0