Fullt upp!

Idag ska jag hinna packa, göra iordning för kattvakten, handla lite, träffa Elin och säkert bränna ett gäng skivor ikväll.
Först ska jag hoppa upp på motionscykeln dock, så svetten får rinna lite :)
Än sålänge visar de regn på lördag i Hultsfred, så man får tänka lite extra med packningen tyvärr, tråkigt!
Tur att vi har ett litet förtält vi kan krypa in i och att man har regnkappa. På de flesta festivalerna får man inte ta med paraply in. Iofs gött eftersom man då slipper att få ett utstucket öga på spelningar etc.

Nu blir det arcturus och cykel!

Häppa häppa!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jo och gott att slippa få sikten skymd av paraply. Du och jag har ju problem med långa människor ändå så...hehe :-)

2009-07-16 @ 13:07:45
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag känner igen det där, har nog också hört det nånstans. Måste jag helt klart kolla upp hehe.



åh ha det så roligt nu och röj lite åt mej med ;D

2009-07-17 @ 10:16:55
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0