Gött ont i kröppen

Dä va ganska svinkul på Sonisphere faktiskt :)

Åkte med, Jenny, Jerry, Jennifer å Tobba i Jennys räääger.
Blev ingen punktering i Laxå denna resan, vilket var skönt.
Fredagen var ju fin, men det var lerigt eftersom det hade regnat under Hultsfredsfestivalen helgen innan.
På eftermiddagen på lördagen blev det skitväder, sen kom och gick det lite, men under konserterna jag tittade på så var det uppehåll. Machine Head och Metallica.
Tobba hittade ensamma mig på Machine Head, så vi röjde fan järnet, det var gött som fan!
Dock så råkade jag röja omkull Tobba i en stor lerpöl..(Ouups...) Jag skulle ju bara stångas lite som vanligt.
Hoppas du slipper förkylning!
På Metallica lyckades jag tillslut hitta Peter och Alex. (Bara jag tänkte rätt med det där med vänster och höger, jag ansåg visst att jag stod på scenen, så när de sa höger, gick jag till vänster sida, för det var ju "mitt höger"..förvirrande?..mm..)


"Ja ä Jenny. Jag kör bil. Det är skoj"


"Ja ä Jerry, ja åker bil, dä ä skoj"


"Vi är Tobba å Jennifer, vi åker bil, dä ä skoj"


Titta, en dödskallebajs på ett bord.


Tuschtime!


Nejmen jenny då!


Åh fan..


Dom myser i solen pöjkera


gött mår dom!


Rääägern!


Jag blir matad


Tobbas arbetskamrater som campade med oss.
Hmm...och så var det där med namn...Plumpen? Skumpen...plompen kanske? Och Nyman. (Förnamn okänt)


Dick var med oss i telefonen. Honom plockade vi upp i Vimmerby när vi kom dit.


Bredhöftade fluffiga Dick fick sitta fram :)


Close-up på mäj


Djup diskussion?


Framme! Gött med massa träd


Denna mannen var den första vi såg ungefär.
Gick och la sig på ett tält.
Efter en kvart kommer en tjej och undrar vem det är som ligger på hennes tält.
Han hade nog gått lite fel.
När han sen gick förbi oss klappade han på mitt och Jerrys tält också.
Han kanske trodde det var en häst?


Dick fick fotmassage :)


Dompen? HAHAHA, va fan....jag hade det på tungan förut vad han hette ju...


Close-up på Dick


AJ!


Öl är gött dä tycker många


Ja sedär...massa öl


Tobba testade Jerrys keps. Den var lite stor :)


Partytält styrdes upp av Jenny, mig och(....fan också....jag säger bara ompen då.) Ompen.


Johan eller Emil, ska på 'Wacken, kompis med Dick


Och Jenny ska som vanligt spela piano ;)


Tror inte det var långt efter här Jerry la sig. han var lite trötter stackarn.


Den andra Johan eller Emil, haha. Också Wackenmänniska


Hihi, Jennys snygga fötter. Det var massa lera på backen.


Morgon! Dagen D.


NÅGON inredde Dicks tält


Ganska fint. Om man hade haft en avbitare d.v.s


Jag och Jennifer i förtält. hihi..jag ser skallig ut :)
Jag hade precis kört en halvtimmes söving på dagen, var lite schleten.


Denver 2.0. Aper is thä shit


Yepp, nyvaken..


Dick upptäcker sitt buntade tält.
Tyvärr hade han precis pratat med en idiot och var inte alls på humör.
Jag håller på dig, vilket jag också vet att alla jag känner gör!


Johan/Emil och någon annan spillevink?
Han var lite ledsen sen, han tappade bort sin söta rosa/svarta mössa


Titta, Dick har kommit in i sitt förtält nu.


Vakterna var bättre utrustade än mig. Självklart hade de en kniv att öppna Dick buntade ryggsäck med. (Tro mig dick, jag glömmer inte avbitare till Wacken)


Jerry fick testa på att vara Hitler, tog kanske 5 minuter, sen fick han ångest och tvättade bort den. Det kändes bra :)


Men..vad gör dom? Och dom som sov ensamma inatt i Dicks lägenhet...ouppsss...


Dick hittade en korv


Väldigt suddig bild, men Daniel hade tappat nån ring till örat, så han hade slängt in en polkagris istället :)


Jerrys äldsta bror Jörgen!


Och frugan Lena!
Jag gillade henns t-shirt :)


Fin


Jag fick en grogg :)
Tackar!



Lenas snygga bil, specialfärg å grejer, jag blev kär :)
Sen blev det plötsligt väldigt bråttom. För då började Machine head, tack för att jag fick något armband av er så jag kunde ta en genväg, annars hade jag missat hela skiten!


En sån vill jag ha


Sen tog jag inte mer kort, röjde istället :)


En fungerande bild från Metallice blev det, och det från en storbild.
Det var skönt att äntligen få se dom, det var bra drag, jobbigt att det var så sent och man var så schleten bara, men man kan ju inte få allt :)

Nej, nu ska jag styra euro inför Wackenresan!

Häppa häppa!






Kommentarer
Postat av: Tess

När ska ni hinna vila upp er? hehe :-) Härligt iofs att det finns så stort utbud.

2009-07-20 @ 22:31:51
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Hihi, vila mig ska jag göra i höst :)

2009-07-21 @ 00:23:29
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0