Haha, btw..

Igår så var det totalsoftning i soffan hela kvällen.
Men blev lite trött på att bara sitta å glo på tvn dock, satte mig därför på köksbordet och glodde på alla bilar som kör förbi på styckåsgatan. Det var bilcruising igår, så det var ltie finare bilar ute.
Efter ett tag tänkte jag "undrar hur många amerikanska bilar som passerar på..låt säga, en kvart?"
Så jag satte mig och räknade.
43 stycken blev det.
Men när jag gjorde detta märkte jag ju självklart alla andra dräggvolvos och normala bilar som åkte förbi, så jag räknade alla passerande bilarna i en kvart.
170 st.

Låt säga att den värsta trafiken är mellan 22- 02 en helgkväll.
Brr..2720 passerande bilar på en hel kväll i sådana fall.
Scary.
Igår var det iofs extra många bilar pga student och skolavslutning och cruising, men ändå...många bilar passerar.
Inte konstigt att man hatar volvoraggarna i stan, hehe.

Nu är jag slut efter en långpromenad, det var skööönt.
Nu blir det omelett och schlappning!

tjipp

Kommentarer
Postat av: Tess

Undrar var de får tag i pengar till all bensin...? Nu menar jag alltså de med riktigt schletna bilar :-)

2009-06-14 @ 23:22:36
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja exakt.

Nu kanske det blir mindre när de flesta går rakt ut i arbetslösheten. Fan va jobbigt att gå ut nu egentligen. Tycker synd om dom.

2009-06-15 @ 05:37:37
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0