Har varit lite dålig på...

...att skriva här just nu känner jag.
Har haft fullt upp (som vanligt).
Vad har hänt denna veckan?
Jo, har jobbat.
Och så skulle jag ju på hälsokompaniet och testa att träna där.
Skulle dit på ett möte innan, de ska väl berätta lite och visa runt o.s.v.
Samma dag ringer han som jag ska träffa och måste ställa in, för han har ett annat ärende.
Tog en promenad med Annie när hon skulle dit dock så jag visste vart jag skulle gå när det blev dags.
Så jag fick tid idag.
Men, han ringde idag och sa att han inte kunde ses idag heller.
Han kände sig nog lite skyldig att förklara kändes det som, så han sa som det var.
"I måndags trodde vi vattnet gick på min tjej, men det gjorde det inte, men det gjorde det idag"
Helt ok ursäkt för att ställa in tycker jag :)
Följde med Annie även idag för att prata med någon annan där och se om de kunde hjälpa mig, men det var lite halvkaotiskt, för den andra som brukar hjälpa till me det där skulle på semester.
Men men, jag ska dit vecka 28 och köra gratisvecka iaf, det lyckades de lova mig :)

Tog en promenad när jag gick hem, kändes dumt att gå in direkt när det var så fint väder.
Ouuups, hade ingen sollotion på mig...gick i enbart sol 90% av tiden.
Det svider i mitt ansikte :(

Men men, inga sura miner här!
Lyssnar på DLK och har vetskapen om att jag ska på Peace & Love imörrn :)
Kanske med kräftfärgad hy dock, haha!

Hann ju SJÄLVKLART inte lägga upp bilder heller!
Får styra det nästa vecka, då blire väl även bilder från denna helgen som kommer :)

Ta väl hand om er där ute, använd solskydd!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Jokern

Ha de så sköj på peach and love! Ta en grogg för mig med!

2009-06-24 @ 21:03:17
Postat av: Tess

Peace & love för dig, Metaltown för mig...hehe :-)

2009-06-25 @ 12:23:23
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Fan va bra du påminde mig! Jag måste ha DLK skivor med mig på arvikafestivalen ^_^

2009-06-25 @ 22:04:00
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0