Jag är sugen på att börja styrketräna

Kan få en gratisvecka på hälsokompaniet av Annie, problemet är dock att jag inte är hemma en hel vecka förrän vecka 28, sugen att testa nuuu!
Men man får väl ta så många dagar som man kan. Sugen att testa step också.
Sen i höst får man väl se om man har råd. 500 jävla spänn i månaden. Arbetslös pojkvän, plus att cheferna vill sänka våra löner.
Vill inte vara på atletklubben och träna, för mycket spännisar där, vill se om det är bättre på hälsokompaniet, då är det ju bra att man får testa lite innan man bestämmer sig.
Jag hade kunnat börjat träna i fredags, men de måste visst ringa och prata med en först, och det gjorde de självklart inte! Annars hade jag kunnat vara där för tredje dagen idag.
Och nu i veckan hinner jag nog bara måndag och tisdag.
För på onsdag är Magnus Betnér och på torsdag drar vi till vimmerby och stannar där resten av helgen.
Vi får väl se hur det går, jäkligt sugen iaf :)

Nu får det bli frukost, sedan borde jag styra handling..och en promenad ska hinnas med idag också, soool nu ju :)

Tjo

Kommentarer
Postat av: Tess

Det ska bli jättekul att få sällskap på Betnér :-)

2009-06-14 @ 23:21:32
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Ska bli skitkul att se honom! :)

Vi får kolla hemsidan samma dag och se så de inte ändrar tiden igen som de gjorde sist bara :)

2009-06-15 @ 05:36:40
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0