Tidig födelsedag

från början var det meningen att jag skulle iväg på något slags träningspass med Annie igår på hälsokompaniet, men jag fegade ur när jag hörde att jag skulle stå bland 90 pers och hoppa runt, var liiite för mycket folk för mig tyvärr.
Marie hade messat dagen innan om hon kunde komma och lämna presenter till mig (jag fyller på lördag) någon dag, så jag hade redan lovat henne att jag fanns hemma på eftermiddagen iaf.
Så när hon kom så hann hon ju faktiskt komma in, tufft va? :)
Fick söta presenter, två par strumpor med (självklart, haha) limefärgade motiv och två små söta kattböcker och ett jättefint bokmärke i tenn! Då blev jag glad, mina missar tugggar i sig mina pappbokmärken!

Samtidigt så messade Tess Marie och undrade om de skulle ge mig presenter IDAG, haha, då sa ju Marie att hon redan var hos mig, så då kom Tess också över och gav mig lite presenter :)
En blomma (som katterna fortfarande inte har rört). en söt klätterkatt och ett par grytlappar som var toksöta! Var visste deras mamma som hade gjort dom :)
Jag ska väl försöka ta kort om jag hinner ikväll så ni får se :)
Men ska ju på Magnus Betnér ikväll.
Och imorgon åker jag till Vimmerby.
Så kommer det inga bilder innan det så styr jag veckan efter istället :)

Hörde förresten ett roligt klipp från dreamhack i jönköping.
Någon som talade för antipiratbyrån.
Han stod och pratade om att de gjorde allt för att bekämpa fildelning.
Vad hände?
Jo..." BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"

Hur smart är det att ställa sig på ett sånt ställe och prata om sådant?
Visst om du vill att många ska höra dig, men snälla människa, inte på dreamhack?
Skyll dig själv!

Nu blir det hårt arbete!

Häpp!

Kommentarer
Postat av: Tess

Jo, det är ganska känt att det fildelas för fullt på Dreamhack. Trots att arrangörerna säger att de gör allt för att förhindra det. Syftet med evenemanget är ju att spela, byta och jobba med olika koder och lära sig saker, men det syftet upphålls inte hela tiden av besökarna :-) Jag fildelar ju inte, men tycker ändå en sak är lite väl extremt. Läste på text-tv att de ska sätta in fler poliser för att ta fast fildelare. Snälla nån liksom! Kan de inte sätta in mer poliser för att ta fast mördare, våldtäktsmän, pedofiler och liknande istället?

2009-06-17 @ 13:44:40
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja exakt.

Men om poliserna kan sitta framför datorn å glo hela dagen kan de väl pimpla mer kaffe och äta munkar..hehe

2009-06-17 @ 16:48:59
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja, det kanske är så det är tänkt...:-)

2009-06-18 @ 09:16:41
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0