Söööving

Min kropp gillade visst inte gårdagen, så jag fick snygga förkylningssymptom under dagen, där inklusive hals- och huvudkrångel.
Så min fritid idag har bestått av That 70´ s show direkt efter jobbet och nerkrypande under täcke med tillhörande sömn.
Inga skumma drömmar dock = ingen feber.
Hoppas mitt försök till kurerande hjälpt så jag mår bättre imorgon.

Jag verkar ha väldigt lyckliga grannar. Hör helhjärtat gapflabb av vuxna män, hört det till och från när jag vaknat.
Tänk om de är utsända av någon evil planet och att de just nu, i detta ögonblicket, planerar förstöra påsken?
För vad vore livet egentligen utan... just det... dragéäggen... mmm...

På p3 idag pratade de om listor. en lista de drog upp var om de gulligaste djuren.
Vinnare blev - pandaungen. Varför då detta? Jo, de är inte bara söta, utan också härligt naiva, när föräldrarna ger sig iväg för att hämta mat kryper pandaungen längst upp i ett träd, kryper ihop till en boll och håller framtassarna för ögonen - för kan inte de se något, kan ingenting se dem.

Nu ska jag återgå till sängen.

Kommentarer
Postat av: Matts

Pandaungen verkar ju vara inte dåligt psyk iaf...

2009-04-01 @ 19:20:42
Postat av: Malin

Hahaha! Så lekte jag kurragömma när jag var liten, fattade aldrig varför jag alltid blev hittad först. Fast jag höll mig på marken iaf. :)

2009-04-01 @ 19:55:21
Postat av: Mika

Hahahaha, perry pandaungar!!

2009-04-03 @ 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0