Ett gäng bilder!

Tjo, här kommer lite bilder från båten, 1:a maj-firandet och grillningen och festen som blev på kvällen!
Se och njut!


Jerry drog fram kylskåpet för att städa, där hittade han massa kattleksaker.
Så nu behöver vi inte köpa det på ett tag :)


På väg till banditbåten! Peter, Sara, Patrik och bakhuvudena på Knet och Jenny!
Ingen verkar märka att de blir förevigade på kort.


"Ja, vi sätter alla glas hos Bella så det ser ut som bara hon är törstig"
Började bli smått pinsamt tillslut när servitörer hängde över mig i flera minuter för att få ihop alla glasen, hehe.

Det ser ut som om ölen börjar verka på Jenny.

.
Jerry har nog en teori om någonting, han brukar ha den där blicken då, Jenny försöker förstå, eller, vänta,  hennes finger visar att hon försöker lägga sig i. oooh...scary...undrar vad dom sa :)



Haha, Peter ser knasig ut. Sara och Patrik verkar vara nöjda med livet...och Knet visar upp saltet? Bra tänkt. salt är viktigt
i detta sammanhanget. 

.

För gissa vad detta vinglaset var spetsat med? Salt + räkor i vin är ingen höjdare.


Någon skulle jag se ut som, kommer inte ihåg vem dock.


Här försökte jag iaf se ut som en full Chrisse. Det var inte lätt, men fick upp överläppen lite iaf :)


Denna dörren sparkade Lunkan in förra gången då det var båtfärd, vi bodde bara några dörrar bort denna gången.

HAHA, jätteknäpp bild. Det ser ut som både jag och Jenny pumpat upp brösten :)

Ja fy fan, här är en herre vi inte gillade.
Såg ut som en galen präst och han skulle berätta nån historia.
Men jag avbröt honom hela tiden så det tog ett tag (eftersom han var så seg i sitt talande också)
Jag och Jenny dansade senare ut ur hytten, denna talare följde då efter oss (creepy)...så vi dansade fort som fan förbi honom och sprang in i hytten å stängde dörren :)
(Ja, vi dansade, det spelades ju faktiskt Flogging Molly på Sebastian)


Dag nummer 2.
Jag försöker vakna, Peter är vaken och t.o.m full igen om jag inte minns helt fel då :)
Sara och Patrik var lika glada dom.
Dom fick mig att piggna till tillslut :)



Här är bilden som Jerry tog när Jenny hade försökt pricka Knets mun med en chokladbit.
Istället träffade hon under ögat och så liksom rullade den uppför hans öga och upp över pannan och landade mitt på huvudet.
Det var en väldigt snygg sak att se irl. Som ni ser :)


Jag har blivit läckert målad med tusch.
När jag kom hem igen och farsan råkade se det när jag hukade mig ner så tröjan åkte upp fick jag frågan:
"Den där är väl  ändå inte riktig?"
Han såg uppriktigt lättad ut när jag berättade att det var tusch :)


Bra munhygien är Knets thing!
Jerry ser dock lite skeptisk ut?


Jag skulle se ut som ett troll. Ganska likt faktiskt, fast jag betvivlar att troll skulle måla ett hjärta på sina boobs.
Nu när jag ser det i efterhand, jäklar vad emo det ser ut, Jenny, detta målar du inte på mig igen tack :)


Här är Peters bandare, jag skulle pimpa den på vägen ner.
Det gick inte så bra.
Skulle stå seven deadly sins, men blev kanske seve deadly sins, så jag fick slänga in ett n.
Sen skulle jag vara lite "busig" och rita en liten kuk också för att, ja..bara för att.
Den blev...lite spetsig som ni kan se :)
Han krossade dock cdn på bussen hem, så jag antar att den inte finns något mer.



Yihaa!
Buss hem kan vara kul, vi festade hela vägen, inte ofta man har roligare på vägen hem.
Jerry har sitt snygga pippiplåster på sitt sårade finger.
Jäklar va tuschad han är :)



Haha, Jenny och Peter pigga och raska :)


Haha, både Jenny och Sara verkar jäkligt äcklade :)


Ska Jenny mosa Peter?
Det är den stora frågan.


Ja, det var lite bilder från båten.
Nu blir det lite första maj :)


Arvikas musikkår (eller vad de nu heter?) och drillflickor i olika åldrar.
Solen stekte på skönt, mmm...


Har man världens snyggaste skylt får man väl klä sig efter det...


Som sagt, urläcker.
Denna..."person" sprang också tidigare under dagen ut i vägen, stoppade bilar för att tvätta deras vindruta.
Mycket vackert :)


Kristoffer i väntan på att få börja gå i demonstrationståget.
Men jag glömde ju ta kort när alla gick, haha, så kan det gå, men det var en del folk iaf, det var bra.


Lite street-art på en el-låda :)
Hur gulligt som helst!
Mer sånt åt folket!


Sen så blidde det grill på viksholmen!
Vi var väl runt ett 10-tal pers som samlades.
Malin sätter fyr på sin grill, Elin, Dick och Jerry filosoferar på berget.



Marie i close-up.
Hugo och Jokern gömmer sig lite bakom.


Jerry skäller på röken..?
Eller är han avundsjuk för att de fått mer fyr än vad vi hade?



Efter mycket tjat och gnäll fick jag ta en NORMAL bild på Elin!
Superstolt över denna!
Jag antar att jag aldrig kommer lyckas igen, haha, men en gång är bättre än ingen :)


Yeiy!
Såpbubblor som Marie köpte med!
Loke var halvt faschinerad tidigare under dagen, men när jag blåste lite väl mycket så gav han mig ett sned-leende. Då var han visst nervös, ouups.
Iofs vore det tufft om man gav ett sned-leende när man var nervös i vuxen ålder. Hmm..Elvis Priestly?..


Bubbelsolnedgång!


Hmm...blåser de båda två?
Now I´m confused!


Hugo och Malin superglada!


Sebastian!!! (ja, inte Malins pojkvän då, faktiskt, de är ganska olika varandra minsann)


Knet mäter...?...någonting?...


Och Malin matar mig...?...med nånting?



Jenny var faktiskt nykter :)


Där ser ni!
Jokern och Martin i bakgrunden



Åhhh, Malins Refusedtröja!
Det var längesen!
Lite nostalgisk blir man ju :)
Eller ja...MASSOR :)


Haha! Knet ser ut som en lok...körare?..Chaufför? Men vad heter det...?


Dick posar!

Selen försöker sno min grogg...


Malin och Sebastian!
Ja, det är allt han där bakom ölen, denna herre är inte så glad i att hamna på bild, jag skulle antagligen kunna lägga upp en 50-tal bilder där han lyckas gömma sig. Det är lika svårt att få med honom på kort som det är att få ett normalt på elin :)


Agerar Elin spottkopp åt Malin?
Eller vill hon att Malin ska lukta på hennes hand?
Svårt att veta :)


Åh nej!
Bäbis-selen snodde groggen!


Malin sjuk i nacken!
Och titta, Sebastian missade kameran! Yihaa! :)



Dick och Jerry pladdrar på


Tiger!
Elins galna katt, men ack så snygg han är :)


Haha, missade någon toaletten?
Bra med back-up ;)


Sådär, lite bilder att njuta av.
Hoppas ingen ogillar något kort som du/ni är med på.
Isåfall får ni yla till så tar jag bort!
Tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Oh vad många skojiga bilder! Svårt att kunna kommentera alla. Hmm...så Sebastian är lika svår att få med på kort som Robin...dessa herrar alltså :-) Gillar verkligen bilden på Jerry och Jenny när Jerry ser fundersam ut och Jenny har med fingern :-)

2009-05-03 @ 17:17:01
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Tess

Snygg street art skulle jag skriva oxå :-)

2009-05-03 @ 17:17:47
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Maol

Ha ha killen bakom Jenny på båten visar kallingarna. Eckligt! Ser ut som natta på den bilden också fast på nästa är det dag igen. :P



2009-05-03 @ 20:02:58
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0