Kusligt värre

Jag kanske är galen. Vet inte.

För det första har jag börjat med en sak jag gjorde hela januari och en bra bit in i februari.
Ta morgonpromenader innan jobbet.
Det är bara det att ska jag hinna med det och duscha och äta frukost innan jag sticker till jobbet så måste jag gå upp 4.
Lite kämpigt, men lägger man sig i tid funkar det!

För det andra... hmm.
Går förbi en skola (Heter den gate? Den bredvid taserud?) när jag tar denna promenaden.
På måndagen märkte jag ingenting.
Men, de andra två dagarna så låter det som någon knackar på rutorna någonstans på den där skolan.
Många snabba, ganska ljudliga, men ändå försiktiga knackar som självklart upphör när jag kollar dit.
Och när jag tittar bort börjar det igen.
Tre knackningsattacker på tisdagen, två idag.
Har dom låst in någon stackars unge eller?
Det har säkert en väldigt bra förklaring till varför det låter så, men när man är helt ensam i en öde stad och det låter sådär, då blir man lite nervös.

Idag är det Maries och Hugos sista dag på jobbet.
Tråkigt.
Blir tomt utan dem. :(

Nej, nu blir det tandborstning och sedan jobb!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Mirja

Vad duktig du är som promenerar innan jobbet, herregud skulle jag aldrig orka. :)

2009-05-20 @ 09:36:43
Postat av: Tess

Låter skumt med knackningarna. Kan ju inte vara nån med kvarsittning direkt :-S

2009-05-20 @ 17:15:19
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0