Tack Sweden Rock!

Den vanliga campingen ska öppnas ändå tillslut!
Det har rått "oklarheter" i det så de fick fixa ny camping som gör att man måste gå en bra bit till området.
7 minuter stod det (7 min = 30 min på fyllan och villan).
Men nu är det löst iaf!

Imorgon blir det lite partaj, Dia Psalma kommer och spelar lite punk, fint fint.

Idag slängde vi en massa skit i en container som dom ställt här på gården.
Förut hade vi alltid en container, men nu kommer det en 2 ggr per år istället.
Vi hade massa dret sen vi renoverade köket i vintras, så det var skönt att äntligen bli av med all bråte som tagit upp all plats i vårat förråd.
Så nu kan man se golvet :)

Nu ska visst min tremänning Per Magnusson bli pappa också :)
Och min kusin, fast de ska ha om några månader redan.
Babyboom :)

Tjo och hejdå rå!

Kommentarer
Postat av: Tess

Så ni ska på Dia Psalma? Jag är ju också på Ritz imorgon, fast tidigare. Betnér har sitt uppträdande samma kväll :-)

2009-05-08 @ 00:23:56
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja vi skulle ha haft en hel eftermiddag/kväll där egentligen, men missade ju att köpa till Betnér, vill jättegärna se honom :(

2009-05-08 @ 05:49:56
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Tess

Han var superkul! :-D Kommer han nån mer gång får du köpa biljetter tidigare!

2009-05-09 @ 01:17:16
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0