Val film och räkor

Inte riktgit hunnit med att skriva, så nu får jag sammafatta:
Måndag: Försök till arbete, men det saknas material så det blev lite förarbete enbart.
På eftermiddagen gick jag på stan, var på apoteket (läs föregående inlägg) och sköna rum, där jag köpte en rengöringskräm av märket Shiseido. Är glad i deras produkter, i allt utom dag- och nattkrämerna, för de är för feta för mig.

Jag gick också och förtidsröstade på biblioteket.
Om någon missat så är det val till europaparlamentet.
Egentligen känns det så långt borta att det inte spelar någon roll, men skulle alla tänka så skulle det sitta ett gäng jubelidioter från Sverige och styra över oss.
Alla röster är viktiga!
Och - går du inte och röstar, våga inte ens klaga på hur landet styrs, eftersom du inte ens har försökt göra någonting åt saken.
Att förtidsrösta tog 3 minuter för mig, no big deal.
Kom igen nu Sverige, få tummen ur arslet för en gångs skull!
Personen jag röstade på heter Zaida Catalán, nr 5 på miljöpartiets valsedlar. :)

Igår var det ännu mindre att göra på jobbet p.g.a att inte grejerna kommer som dom ska, plus att Jenny gick hem, tokförkyld, tråkigt :(
På kvällen skulle jag ta en promenad med Elin, men det var för pissigt väder, så vi glodde på en film och åt choklad och tyckte synd om oss själva istället :)
Det var nice, såg väl henne sist 1 maj, så det var på tiden.

Idag ska jag träffa Malin som nog det också var 1 maj senaste träffen var, fasiken vad dagarna går!
Hon var sugen på räksmörgås skrev hon igår iaf, så det enda jag ser just nu är räkor som hoppar framför ögonen på mig, så det får nog bli en räksmörgås för mig också :)

Nej, nu ska jag visst iväg till jobbet!

Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Jokern

Underbart argument till varför vi ska rösta. Ska o rösta idag ja. Gå o rösta nu alla soffliggare!

2009-05-27 @ 07:07:40
Postat av: Bella

Gött att du tycker det!

Och bra att du röstar! :)

2009-05-27 @ 21:10:54
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag utnyttjar alltid min rättighet att rösta :-) Du har helt rätt i att man inte ska klaga om man inte ens försöker minsta lilla själv.

2009-05-27 @ 23:46:47
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0