Varsel?

Nu bävar vi igen på lilla Accona.
I juni ska cheferna se över "personalbehovet".
Låter ju inte så bra.
Varslas 15 försvinner Jenny, tror jag klarar mig, men skulle de varsla 20 så ryker jag så det visslar om det.
Så nu börjar nervositeten sprida sig igen.
Vi som hoppades det skulle vända så folk skulle få komma tillbaks.
Folk vi saknar, och kommer sakna. (Marie och Hugo slutar nästa onsdag)
Det kanske inte ens blir något, vem vet?
Men det är lika bra på att ställa in sig på att vara arbetslös i höst.

Känner mig lite mer avslappnad nu iaf, slängde mig i badet när jag kom hem, tog badskum jag fick av marie i julklapp som doftade ros och lyssnade på tool.
Inget kan nog få mig mer avslappnad.

Haha, vi kom visst med på Bandits mingelbilder förresten upptäckte Jerry idag.
Finfint.
Jerrys arm är ett stort blåmärke med en jävla skorpa nu, inga inflammationer så långt ögat kan nå, vilket är bra, då kommer det förhoppningsvis läka ganska fort.


Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Jokern

Usch va trist om fler måste gå. Ja ska hålla tummarna för er. Gôtt o höra att såret läker utan problem. Men ändå otrevligt att de måste finnas ett sår alls!

2009-05-12 @ 18:17:33
Postat av: Maol

Va fan... blir accona fabriken med minst anställda i historien? Guinnes rekordbok nästa...

2009-05-12 @ 18:20:01
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Bella

Jokern: Tack tack! Och ja, mycket otrevligt, hoppas det inte blir ärr av det.



Maol: Verkar fan inte bättre, deprimerande.

2009-05-12 @ 19:32:58
URL: http://bellathebean.blogg.se/
Postat av: Tess

Usch, hoppas det vänder snart...



Kollat på bilderna förresten. Vad söta ni är :-)

2009-05-12 @ 19:51:10
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Bella

Det hoppas jag med



Haha, tack tack, har dock bara ett vagt minne av att nån fotade oss, trodde inte det var bandit-folk iaf, så jag blev lite paff :)

2009-05-13 @ 05:34:16
URL: http://bellathebean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0