Söndäj

Och så var det regn igen då.
Gött att solen sken igår iaf så man fick lite energi.
Imorgon ska jag ta bort mina stygn på höften, vilket ska bli gött!
Ska också börja jobba, ska också bli gött, man blir väldigt rastlös av att bara vara hemma. Jag lider med alla er arbetslösa!

Inatt drömde jag om scary spöken. Fast de flesta var små skrattande barn i sådär 5-årsåldern. Men när jag stod och tittade på dem kom det någon annan slags vålnad, som var långt över två meter och var pinnsmal, den gav mig sådan panik att jag sprang allt vad jag kunde i drömmen. Dock vaknade jag inte, vilket hade varit det bästa.

Nu ska jag snart iväg till Ica och handla, tänkte baka bröd idag.
Sen ska jag över till Malin också.
Och göra en potatisgratäng med kassler och bearnaissesås, yummi yummi.

Igår såg jag en jäkligt läcker film btw: "Donnie Darko", härligt creepy kanin, höhö.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Huh, den låter läskig den där långa figuren. hehe...du kanske hade mardröm för att du såg Donnie Darko? ;-) Jag fick det.



Svar: Det är precis så jag menar. Varför byta när man har något som fungerar bra :-)

2009-11-22 @ 11:22:39
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Kristin

Åh Donnie Darko är en av mina absoluta favoritfilmer! den är ju så sjukt bra :)

2009-11-22 @ 17:56:56
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0