Hallå??? Vimsiga eller?

HAHAHA.
Skulle få tillbaks skivor av Elin idag, så skulle vi ta en promenad.
Jag skulle förbi badhuset å köpa kort där å så skulle hon till ica.
Iaf, ska träffas i ett gatuhörn vi alltid brukar träffas vid.
Jag kommer dit i tid, står och spanar, ingen Elin.
Tänker att hon kanske blir lite sen eftersom hon skullle vara barnvakt, väntar lite till.
Ingen Elin.
Min mobil är lämnad hemma eftersom batteriet var lika med noll.
Börjar undra om vi missuppfattat varandra med tiden.
Nu har det säkert gått 10 minuter.
Börjar fundera på om jag ska gå själv och messa henne när jag kommer hem senare, men väntar lite till.
Efter kanske 5 minuter till kommer Elin gåendes runt hörnet på huset.
Då har hon stått och gått igenom samma funderingar om mig, bara några meter ifrån mig.
HAHAHA!!!
Det hör väl till att det regnade också, så vi hade ställt oss under tak och stod och spanade från det hållet den andra brukar komma ifrån.
Bara det att hon gick förbi där jag stod och spanade 2 minuter innan jag anlände.
Så vi hade stått där som två töntar i en kvart och börjat frysa häcken av oss. Tänk alla som gick förbi och såg, hoppas de inte vet att vi kände varandra, hihi.
Men som vi tröstades oss med. "Vi är iaf lika dumma i huvet båda två"

Vad ska vi lära oss av det här kära vänner?
Se dig omkring lite när du ska möta någon, allt kanske inte är som det alltid brukar vara.

Nu ska jag läsa lite Camilla Läckberg innan jag går och lägger mig.
Fick sista boken "fyrvaktaren" av Jerry igår, blev tokglad!
Hon är nog den bästa kvinnliga författaren i Sverige enligt mig!



Vilken jävla poser jag är va?

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Rött är så jäkla fint! Det bästa är att man lyser upp höstmörkret. Jag hoppas också att det blir bra. Jag håller alla tummar, för det har hänt mången gång att mitt hår fuckat upp sig.

2009-10-06 @ 21:37:21
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Kristin

haha jag skrattar ihjäl mej ;D jag kan riktigt se det framför mej. Det är som på dolda kameran när en gubbe ger ett rep til en främmande person och går runt ett hörn och gör samma sak med en annan främmande person så går han där ifrån och där står dom två och håller hur länge som hellst haha :D

2009-10-07 @ 18:58:03
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Tess

hahahah...härligt! :-)

2009-10-07 @ 23:48:01
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0