Ögonoperation på gång

Nu på lördag ska jag och Jerry åka till Stockholm och se på Street Dogs!
Malin, Sebastian å Christ (hur stavar han tro?) ska också dit, ska bli skiiitkul!
Först så ska vi dock till O'learys på götgatan, för där ska vi se en Liverpoolmatch och äta tror jag.
Fullbokad dag :)
Vi ska bo på hotell fram tills måndagen, då ska jag till cityakuten och göra en undersökning på mitt ena öga.
Har gjort laseroperation för ungefär 2 år sen och det ena ögat blev inte riktigt bra, så jag ska tillbaks och kolla det.
Så blev jag lite förbannad på jobbet igår, att vara i Stockholm och inte kunna göra operationen!!! (Det är bara läkare där på ons-tors-fred)
Så jag ringde och hörde om de hade någon tid på onsdagen, vilket de hade.
Hmm, två nätter emellan, vad göra?
Kom då på min älskade farbror och fru i Katrineholm, ungefär en timme från huvudstaden. Plingade dem och det skulle gå bra att vara där!
ska bli kul som fan, kom på när jag pratade med dem att senast jag hälsade på dem var 10 år sen. Vi har ju setts här i Värmland och så, men jag har inte varit hos dem, ska bli kul att se allt som förändrats!

Så, nu ser min närmaste framtid ut såhär:
- Vrål på O'learys
- Tokröj på Street Dogs
- Lite shopping
- Undersökning av öga
- Katrineholm 2 dagar
- Operation av öga
- 2 dagar extrem smärta i ögat, där inklusive inte kunna öppna ögat.
- 2 dagars försök att öppna ögonen och vänja sig lite med ljus

Om jag kommer ha lika ont den här gången vet jag ju inte men jag är inställd på det.
Knaprade citodon i 2-3 dagar senast iaf.

Hoppas min mor har nån ljudbok, min "hörde" jag igenom efter förra operationen.
Eller är det någon annan som har en att låna ut?

Nanannnnaaaaaa, lite nervös :)

Åh, en sak till, jag och Jerry var på en sådan däringa handledarkurs idag.
Det ska skickas in lite papper och sånt nu och bara jag blir godkänd så kan Jerry övningsköra med mig, whiiiee! Bra bra braaa!


Åååh, så små dom har varit :)


Man kan ju smälta :)

Nej nu jeflar, nu fårrä va nog för ira!

Hej och då!

Kommentarer
Postat av: Maol

Det är lugnt. De är ganska härdade och ska inte gå sönder som glas. ^_^

Jag har ordböcker....titta lyssna läs från barndomen ha ha ha :P

2009-10-13 @ 21:24:40
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Oj oj, mycket för dig framöver :-) Lycka till med ögat och röj ordentligt på spelningen! :-D Kul med övningskörning också, hoppas det går genom! Naw, så söta bilder på katterna! När man kollar på gamla bilder så kommer man knappt ihåg att de varit så små :-)

2009-10-13 @ 23:28:19
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Dick

Gutt att operationen blir av.



Går ladda hem ljudböcker vettu :)



haha katterna är ingen 53:a och 51:a där inte XD

2009-10-14 @ 08:01:06
Postat av: Kristin

Ja den frukosten var rejält smaskig vill jag lova :D

Hoppas operationen går bra. Det låter ju lite läskigt men det är säkert småpotatis för dom :)

2009-10-14 @ 10:14:44
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Men så fin man kan vara då! Åh, älskade kissar. Ja, förutom när de äter tånaglar.



2009-10-15 @ 21:36:47
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Martina

SÅ SÖTA!

2009-10-16 @ 16:52:23
URL: http://modemartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0