simhallen

Åh!
Gött!
Igår var jag på simhallen och simmade.
På onsdagkvällarna har de "klassiskt sim", de släcker ner, tänder levande ljus och spelar lugn musik.
Då mår man gött.
Jag simmade i 50 minuter innan jag drog mig upp igen.
Idag har jag lite go träningsvärk.
Men när jag åkte hem från jobbet fick jag huvudvärk, somnade som en stock på sängen när jag kom hem.
Nu har jag gått upp men känner mig inte så bra, skulle inte förvåna mig om jag blir sjuk.
Har ju varit småförkyld sen augusti, så det vore iofs gött om det kunde bryta ut så man kan bli bättre sen.

Senaste om min arbetskamrat som opererade bort en tumör i höften.
Han hade ju så ont när vi var och hälsade på honom på sjukhuset i Arvika, det var en nerv som låg i kläm sa de.
Fel, fel fel. Det var en infektion inne i höften.
Så nu är han nere i Göteborg igen och har opererat sig igen, eftersom de var tvungna att ta bort det infekterade.
Fy fan!
Hur mycket ska en människa behöva stå ut med?
Jag blir arg och rädd.
Hur kunde de missa något sådant?
Och han som har lidit sålänge.

Nej, livet är inte rättvist.

Kommentarer
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Jag har funderat på att börja simma också. Någon slags träning måste man ju utöva och att simma är så himla skönt.



Jag hade blåa slingor i håret i typ sexan också. Mamma ville mest gå och gömma sig när hon såg mig. Höhö.

2009-10-08 @ 18:32:37
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Maol

Jag hörde talas om det. Antingen av dig eller av Jenny på jobbet idag. Onödig smärta som kunde ha förhindrats, usch.

2009-10-08 @ 21:18:44
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Åh fy...avskyr när läkare "tror" att det är något och att det riktiga kommer fram senare. Om de bara kollat ordentligt direkt så hade han kanske besparats lidande...uh...

2009-10-08 @ 23:50:27
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

En är min gamla som jag alltid haft men då fick jag en ny av Johnny och har helt enkelt inte gjort mig av med den andra. Hähä.



Jag hade rensat bort alla gamla kvitton, godispapper och skräp när jag tog bilden också. Egentligen så var väskan fylld med sånt.

2009-10-11 @ 20:12:25
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0