Spöken + katter = sant?

Idag slutade jag lite tidigare, skulle iväg och klippa mig hos Pamela Andersson.
Skönt att få luggen lite kortare och att få i ny svart färg, mitt hår verkar vilja vara rött, så det tränger igenom det svarta med jämna mellanrum, då får jag färga hela skiten.
Vi hann prata en hel del iaf, eftersom vi mestadels var ensamma.
Hon hade flyttat till ett hus, där en gubbe hade bott förut, han dog dock, självklart i husert, i sin säng.
Pamela har 4 katter, två bondkatter och 2 Main coon.
Katterna kan plötsligt stanna upp och glo på något. För oss ser det ut som de glor rakt upp i ett hörn, rakt in i väggen os.v... Men vad ser de egentligen?
Pamela har lite prydnader som står i fönstrena på övervåningen, två figurer som tittar snett ut mot fönstret, kanske sådär 40 cm emellan. När hon skulle städa en dag upptäckte hon att de stod några mm ifrån varandra, plus att de var vända mot varandra.
Hon har också en annan figur som står i ett annat fönster, den ska "titta ut" genom fönstret den också. Men samma dag som hon hittade de andra figurerna så såg hon även denna - vänd in mot rummet.
Jag rös som en galning när hon berättade det.
Brr...

Hoppas jag fick någon att rysa till också :)

Hej å hå!

Kommentarer
Postat av: Tess

Katter är helskumma ibland och kan verkligen skrämma slag på en :-)

2009-10-15 @ 22:21:09
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Kristin

Fan va läskigt! Nu kommer jag inte kunna sova i natt

huuuuuu

2009-10-15 @ 23:40:14
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/
Postat av: Maol

Nu kan hon ringa till programmet Det okända. ^_^

2009-10-16 @ 20:11:00
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0