Finally lite bilder

Jaja..jag är inte snabb, men jävligt tuff.

Först lite bilder från förra helgen:


Ser ni vart katten gömt sig? :D


Senare på kvällen hade jag och hon en dispyt.
Jag ville dricka ur sugrör, hon ville ta sugröret och leka med det.
Här har jag ett svart sugrör efter att hon redan hade snott mitt första rosa jag hade! Vilken fräck tjuv hon ärrrr!


Hon är inte blyg heller, försökte ta det när jag drack t.o.m. Knäppis är det.


Förra lördagen var jag på Earth Hour-kväll hos Marie.
På bilden är det Erika och en lite ledsen Malin mjaaau?
Ja men ledsen var hon ju inte minsann :)


Gravida Tess och hennes älskling Robin var där också, Tess är Maries storasyster.


Marie, hennes älskling Hugo, Rickard och Kristoffer.


En mycket gladare Malin :)


Massa levande ljus var tända under earth hour, mycket mysigt var det :)


Erika och Rickard.

Det var förra helgen det.

Nu måste jag kolla på "så funkar det" på discovery, de ska visa hur de gör pringles, hahahaha!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

hihihi...vilken diskret sugrörstjuv :-)

2010-04-06 @ 12:43:17
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0