Namnsdag

Jaaa, fått ett gäng gratulationer av arbetskamrater och ett gäng mess av nära och kära, tack tack!
Idag är det ju Annelie-dagen! :D
Fast, ja, de stavar ju fel, knäppa, de har missat mitt e på slutet, det ogillas skarpt, förr brukade jag alltid skriva i ett e på slutet eftersom det ser fult ut utan. :)

Jag är dock ingen namnsdagsfirare, är du?

När jag var liten och hade min första katt, Findus, så tyckte jag synd om honom, han hade ingen namnsdag ju, inte många människor vid namn Findus, så jag låste in honom på toan och döpte honom till Simon Findus Bergfjord, jag var säkert 9-10 år och helt bestämd på att min kisse inte skulle vara utanför kalendern. Och ja, Simon är ett fint namn, så jag döpte den sprattlande katten med lite vatten.
Året efter hade jag ju glömt det.
Så gick det med det.
Men han blev väl lite tvättad på huvudet iaf.

Så grattis på mig på min namnsdag och tack för alla gratulationer! :)


När jag googlade mitt namn var det här första bilden som kom upp!
Min vän Sara och jag på Hultsfred 2001, dvs, 18 år gammal, full på kir och ihopkedjad med Sara, det var tider det :D

Kommentarer
Postat av: Maol

Grattis!

Ha ha kir! Det var längesen ;)

2010-04-21 @ 20:37:12
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Det måste jag testa och se...Googla alltså. Fast mitt namn är så vanligt så det är väl inte ens jag på första bilden säkert :-S

2010-04-21 @ 21:31:12
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Grattis!

Jag är superkass på att komma ihåg namnsdagar. Jag hade inte kommit ihåg Sebastians om det inte var för att du messade mig om det den dan t.ex.

Fin historia om Findus btw. :-D

2010-04-21 @ 23:38:24
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Jokern

Fy fan kir! Ja kan framkalla doften i näsan o få kvällningar ju:D

2010-04-22 @ 09:11:56
Postat av: Tobba Katt

Kirs ;)

2010-04-22 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0