Och så var det söndag igen

Shiiit vad dagarna går snabbt, inte konstigt att det inte känns så längesen som man vandrade omkring på gymnasiet, haha, vilket nu är sådär 8 år sen man gick ur.
Jajaaa, vad har hänt idag då?
Varit på gymet och slitit i nån timme sådär, Sara kom dit också, så vi pratade massa också, mycket trevligt var det, kul med nån att prata med på gymet också :)
Sen blev det storhandling på ica, åh det är så tråkigt, men ja, bättre då att ta allt på en gång så man slipper dit på ett tag :)
Köpte den där landskapsrätters-boken ica har kommit ut med, verkar vara en hel del intressant, fick den ju för en sån där 25kronors bonuscheck, så det var väl ingenting att fundera på egentligen :)
Fanns nån blåbärsglass i som lät mumma :D

Nu har jag ätit frukost och stretchat, ska slänga mig i duschen och köra body scrub och sen body butter, min nya "skämma bort sig på söndagen"-vana. Underbart :) Får se om jag kör på citron eller kokosnöt :)
Sen vid 15-tiden är jag och Jerry bjudna till Marie, ska bli kul, vi umgås inte alls ofta, vilket är lite knäppt, vi bor ju för fan grannar ju. Ja iaf, ska bli väldigt kul, babbla lite :)

Nej, dusch var det ja!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för omtanken, nu mår jag bra igen! :)



Angående ditt inlägg så håller jag med om att man träffas alldeles för sällan. Jenny och Sara är ju lite mer förståeligt, de bor ju längre bort. Men vi i stan har ju inte ens tio minuter till varann...



Kram!

2010-04-19 @ 13:03:16
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0