Shoppat

Jag och älsklingen drog till Charlottenberg idag, behövde köpa lite grejer till balkong plus att jag behövde lite grejer till en klänning som jag ska ha på Jerrys brorsas bröllop i juni, nu är det inhandlat, inväntar bara en gul tröja så är hela looken fixad! :D

Och så råkade jag köpa ett par svarta jeans och två par svarta olika shorts också. Nu får det vara slutshoppat på ett tag, pank som en kyrkråttis minsann.
Men, 200 spänn styck för alla sakerna och som jag sa i affären, inte så farligt, svarta jeans som är snygga kan man aldrig ha för många av, för då sliter man inte lika mycket på färgen eftersom man skiftar mellan dem :D
Jerry övningskörde dit också, gick så braaaa så. Nu glor han på hockey, haha, verkar inte gå riktigt lika bra idag, efter första perioden står det 2-1 till HV71, får se hur det går, om jag får en grinig älskling på kvällen eller inte :D


Så här kommer han se ut om Djurgården förlorar...


...och såhär om de vinner :)

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Grodan

vilket underbart skägg ^^

2010-04-29 @ 17:03:02
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0