Spöken?

Tror jag börjar bli galen.
Iaf på jobbet.
Förra veckan var jag nere i källaren på jobbet och grejade, 2 gånger kände jag, när jag stod framlutad, att någon lutade sig över mig, så jag slängde runt snabbt för att skojjäklas med den som trodde att jag inte märkte något.
Men... surprise, det var ingen där.
Första gången tänkte jag inte så mycket på det, andra gången tänkte jag lite mer.
Sen var det något väldigt diffust som hände på min arbetsplats, men ja, jag kommer faktiskt inte ihåg vad det var, men det hade med närhet att göra iaf, det förträngde jag direkt.
Men IDAG...shit pommes frites!
Skulle gå på toaletten, dörren står öppen, ser en skugga som rör sig in på toaletten för ljuset var tänt inne där, så jag tänkte "fan, upptaget, får gå till nästa då", men när jag går förbi så är det tomt...
WTF?
Backade t.o.m och gick igen för att se att det inte var min egen skugga, icke sa nicke...det var en människostor skugga som bara dök upp och försvann lika snabbt igen...
Lite obehagligt, jag ska försöka förtränga det också.
Brr..


Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, spöken. Ja, jäger! :D Jag brukar jobba ibland med att sälja jäger. En av mina bästa vänner är partymeister så hon brukar låna mig ibland :)Jag kan inte dricka jäger längre, det har blivit lite för mycket.

2010-04-14 @ 19:58:22
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Själv höll jag på att snubbla över kattreseburen en natt när jag skulle på toa. Jag hade ställt den längs en kant, men helt plötsligt stod den mitt på golvet. Jag var sist att lägga mig för natten också...hmmm... Fast jag tror ju inte på spöken så det är nog bara jag som är knäpp :-)

2010-04-15 @ 14:18:49
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0