Bollebygd


Regnet var våran förföljare hela vägen ner, suck, pust och stånk


Grabbarna i soffan
Jerry, Liam och Micke


Pokerdags!


Jerry vann för det mesta


Jag tröstar Teza som ville vinna


Teza och jag på den lokala krogen.
Åt väldigt god fläskfilé minsann!


Och glada är dom allihopa, haha :)


Liam vill visst smaka öl


En jag


Liam fick testa Jerry keps. Kommer nog ta ett tag innan den passar honom, men det blev allt lite Emil i lönneberga av honom

En av dagarna var jag och Teza iväg till Ullared och shoppade i sådär 4 timmar med hennes kompis Anna, hur kul som helst, men fan va jobbigt det är, man blir gött trött i kroppen efter dom timmarna kan jag säga!
Sen blev det grillat på kvällen, mumma!

Tack kära bror, tack Teza och tack Liam för fina dagar i Bollebygd! (Och Borås och Ullared och Göteborg)
Hoppas vi ses snart igen!


Kommentarer
Postat av: jennifer

Åh, ullared. För mycket spenderade pengar eller lagom? :)



sv: Jaa, det ska bli kul att få testa my "sea legs" :)

Nope, inget The Ark. För dyrt :/

2010-08-10 @ 18:57:53
URL: http://fuckery.blogg.se/
Postat av: Micke

Bättre sent än aldrig så...tack själva! Det var supernajs!

2010-08-13 @ 23:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0