Förra helgens bravader

Nu har jag äntligen tid att slänga upp lite bilder!


Kan man sitta mer lika eller? Haha!
Mackan å Fia


Tacolasagne på g!


Och Suomi är som vanligt ivägen när man är i köket :)


mmm...det var gott :)


En arg rödögd jag med kniven i handen, bara att se upp!


Det är inte fel på bilden...det regnade faktiskt så här mycket så det forsade på rutorna.


Diana, Peter å Alex som fick komma in i en torr lägenhet efter att ha varit ute på ingestrands camping, visst, de hade husvagn, men de var ju tvungna att gå på toa ibland och det räckte för att bli vääääldigt blöta


Fia pimplar öl. Kalle och Diana myser i soffan, sen blev Diana förkyld och krasslig, så de åkte hem för lite söving.


Lite bättre väder dagen efter om man säger så :)
Jag blev upphämtad av Kalle och Peter vid kanske sådär 13-tiden på dagen och var sen är resten av dagen, badade å njöt :)
Alex njuter i solen!


diana väldigt nöjd!
De fick en boll av Malin som hon tog beslag på, haha :)


Peter the man!


Vad gör Kalle eeeey..? :)


Malin kom på eftermiddagen och joinade oss


Det gjorde även Marie!


Det kom även lite Arvikafölk och joinade oss! Piraten, Pernilla, Tobba å Jennifer på bilden


Diana och Kalle i korvgrillartagen!


Jerry och Kennet kom också, min älskling grillade jättegott kött som jag knappt orkade äta för att jag ätit korv, det var synd, jag ville ha kött också ju!


Sen blidde det helt plötsligt väldigt mörkt, det blidde natta!
Alex och Peter kröp ihop och försökte gömma sig från myggen...det gick ju, tja, sådär!


Hhaha, Pernilla verkar inte vilja vara med på kort ;P


Uuuh så gla! :D


Haha, min älskling ser väldigt trött ut, men han var vid medvetande, väldigt mycket faktiskt.
På slutet av kvällen låg alla på rad med ryggen i sandlådan vi satt vid och tittade upp mot himlen, det var visst stjärnfall just den kvällen, så det föll massa stjärnor, det var ett skådespel på den klara himlen, underbart.
Vi låg väl där och pratade till sådär 2-tiden, sen gick jag, Jerry och Malin hem, resten tog taxi :)
Var väl hemma vid 3-tiden och kröp ner i sängen.

Tack alla för en fin helg, jag kommer ha den i minnet länge!
Kul med Fia&Mackan-besök, kul att äntligen mina Skövdevänner kom upp till Arvika och kul med Arvikingarna som anslöt!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Ja, Sleipner är nog lite äcklig. Men han är en snel hest? Eller en kaaaathe? :(

2010-08-21 @ 18:52:38
Postat av: Tess

Härligt väder när ni var vid campingen!



Svar: Japp, inga mediciner så länge som jag ammar. Har äntligen börjat kunna catch up litegrann med bloggar och annat småplock nu. Tar lite tid att landa efter förlossningen :-) Tar ännu lite mer tid skulle jag tro innan man får rutinerna att sitta. Bara att höra av sig om besök förresten. Vi är hemma mesta tiden :-)

2010-08-25 @ 15:53:04
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0