Haha

Hej å hå!
Sitter här vid brorsan laptop, var längesen man skrev på en sån här, allt är så kompakt :)
Idag slutade min telefon att leva. Bara sådär. Var på Ullared, kunde messa, no problemas!
Sen, när vi kom hem, skulle jag in till miniräknaren, skulle då låsa upp telefonen, men det gick inte.
Svor och tog ur batteriet för att start om den.
Då upptäckte jag att vissa siffror inte funkade, och heller inte ner-knappen. Så ja, jag kan inte skriva in min pinkod.
Kan ju vara bra med telefon på wacken, hade tänkt köpa en i höst, men nu får jag akutshoppa en imorgon.
Såg en som verkade bra på netonnet, miljövänlig var den också :)

Haha, en kul sak förut.
Liam satt bredvid mig i soffan, fick tag i mitt linne och upptäckte väl att jag var av samma "sort" som hans mamma, så han försökte sig bryta sig in under min h, HAHAHA, knäppunge :D

Nej, nu blir det werters original och vitvin, bra kombo va?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Hehehe...vilken liten busunge :-)



Svar: Förstår dig. Inte kul att köpa nytt när man måste heller :-/ Hoppas du hittar nåt du trivs med iaf!

2010-08-02 @ 10:54:52
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet inte om du gillar Cannibal Corpse men jag kände ändå att jag vill dela med mig. Jag hittade ett fult klipp och gud så jag skrattade.



http://www.youtube.com/watch?v=fc-V3NYckOI

2010-08-06 @ 15:18:09
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0