Helgaaaa!

Åh, snart iaf!
Jag längtar!
Igår kom Fia och Mackan hit, de är ute på roadtrip efter att de var på Sonisphere.
Eftersom jag jobbar så är jag inte übersocial, men jag gör mina ryck iaf :D
Men imorgon, då har jag helga, då ska jag vara bäst i världen igen och ta hand om gästerna väl!
Idag kommer även mina älskade Skövdefolk hit på besök, hinner inte hälsa på dem idag, får bli imorgon det istället!
Ska bli kuuuul iaf, sist jag såg dem var i februari eller liknande och nu har vi äntligen styrt ihop igen!
Hoppas på bra väder så vi kan ha beachparty på lördag på Ingestrand, alla får komma, bara dra dit å joina!

Nej, social ska jag vara nu!

Heja heja småland och...skövdeland?

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Åh jag är på! Jag har dessutom sambofritt så då kan jag bli dyngrak utan att höra gnäll :P

Vilken tid? Om det regnar, blir det hemma hos er?

Ahhhh jag måste köpa sprit, party party! :P

Blir det btw grillning?

2010-08-12 @ 19:30:41
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Låter som skoj :-) Angående ditt sms, det är bara att höra av sig och komma förbi nån dag. Tar gärna emot besök. Är så dryga dagar nu när man mest väntar på att bebis ska komma :-)

2010-08-12 @ 20:35:03
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: jennifer

Trevligt!

2010-08-12 @ 22:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0