Yeay!

Fick tag i en fin telefon efter 5 besök hos olika ställen som hade slut i lager på just den jag ville ha.
Sony Ericsson Hazel. En röd fin sak!
Det var lite kul, när jag skulle kolla efter en på Mediemarkt och den var slut, försökte två olika försäljare pracka på mig en rosa mob istället. Jag? Rosa? BHahHAHAaaaaaa, märktes att de inte visst vem jag var iaf :D Fröken antirosa :D

Jaja, jag råkade visst låsa mitt gamla kort också och min puk-kod ligger hemma, så jag har nytt nr, men ja, kommer gå tillbaks till det gamla ett tag sen för att göra slut på pengarna, så när jag återkommer till Sverige igen så kommer jag ha mitt gamla nr ett tag :) Men sen ska jag nog hoppa över till det nya, ett mycket enklare nummer :)

Nej, nu måste jag sova!
Wacken imorgon, vi ses väl om nån vecka igen kära läsare!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Den var fin! En sån där Green heart också :-) hehe...lustigt det där med försäljare. Har blivit påprackad rosa mobiler jag också. När de frågat vad jag föredrar för färg och jag har sagt lila och blått så har de visat rosa och sagt att "Rosa är nästan lila". Uhm....nej, liksom :-D

2010-08-03 @ 12:38:54
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin mobil! Hoppas den funkar bra också! :)

2010-08-04 @ 00:31:39
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: alex

hej!! du vet väl att vi kommer upp och campar i arvika till helgen?:) ska bli skitkul!!!! kram kram

2010-08-09 @ 00:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0