Jag har ju lovat

så här kommer alla snygga julkort vi skickade till fölket!


Detta här på tissera skickade vi till några som vi inte hade några bra paintfixingkort på!


Och det här gulliga kortet skickade katterna till oss,duktiga dom är ey?


Till Jerrys äldsta bror Jörgen skickades detta läckra korten, snygg som ren :D


Hahahaha, Dicks julkort :)


Alex och Peters julkort, Peter borde odla skägg :)


Tabascotysken försöker sno Annie öl


Nissarna Mackan å Fia har fått julstämning, t.o.m Fenriz har gått över till jule-outfit!


Tommy tamburini fick ett kung-kort :)


Hahahaha, till min bror och familj blev det ett Liam-kort :)


Våra föräldrar fick det här kortet


Och detta här också :)


Kennet fick ett Manowarkort


Capten Morgan is the shiiiit tycker Nisse minsann


Pose-nissar, detta underbara verk fick Sara & Adrian


Detta kortet höll jag på att bryta ihop för när jag såg det första gången :)
Det fick Jennifer


Wacken, Tabascotysken & Pörnill, kan inte bli annat än succé


Fulla tomtar, hahaha!
Detta fick Jerrys brorsa Jocke


Syster Carina passar ju i skägg, hahaha


Hahahaha, åååh, detta var ännu ett asgarvkort, Kalle leker med sina blinkande horn och mule :D


Naaaaaw, en vääääldigt ledsen kaaaattnisse till Tobba


HAHAHA, ja vad säger man? Jag skulle passa som evil tomte :) Elins kort


Jerrys kompis Tysken fick ett väldigt läckert kort också :)


Tssss, haha, till min fyrmänning Henrik :)


Jenny ledsen, hon förstår inte varför emospindeln pekar finger åt henne, fast hon precis dragit upp hela dens nät :) (Yes, ser ni det lilla pekfingret?)


Hahahahah, ännu ett gapskrattkort, evil Malin tar alla julklappar! :D
Och yeah, Malin är mitt och Jerrys barn. (Att hon är två år äldre än mig är bara en bagatell)


Till Marie.
Snygg censur av pekfingret ey? :D
Och Tess som jultomte


Hahahaha, ååååh, ännu ett helt fantastiskt kort, detta till Sara
Behövs inga kommentarer ens :)



Till Jerrys brorsan Jens, ett väldigt väldigt vackert kort :D


Sist men inte minst, kortet till Tess& Robin!
Robin borde vara tomte varje år tycker jag :D
Och ja, han ger Tess en get :)

Var de inte vackra så säg?
Min älskling älskar paint.
Jag älskar att han älskar paint.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHAHA, vilken jävla fantasi karln din har :D Lovely!

2010-12-28 @ 14:01:33
Postat av: Annika

Hahah helt fantastiska!

2010-12-28 @ 17:38:44
URL: http://paintpastelrpincess.blogg.se/
Postat av: Maol

Fina kort!

Tänk att missarna har varit så små. Naw....

Är det bajs på Dicks kort?

Vego låter bra. Är det några recept du vill ha då? Jag har massor av goda tips. ^_^

2010-12-28 @ 20:21:40
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Tess

Helt underbara kort! Sådana härliga detaljer också, man måste verkligen titta på dem. Tomte i örat, censur av fingrar, grön luva och så vidare :-D Så små katterna varit en gång också. Man glömmer sånt :-D

2010-12-28 @ 20:55:19
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Tess

Svar: Japp, han somnade i selen på väg hem :-)

2010-12-28 @ 20:56:47
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0