Julfest!

Nice som fasiken var det hos Jennifer igår, ett litet gäng med många snygga samtalsämnen gjorde det till en mycket trevlig kväll!


Jerry å julgran


Tre tomtenissar. Jag, Tobba å Jennifer
Jag fick en väldigt trång mössa, haha, men jag fick på den iaf!


Tobba trött kaaaatt?
Med fint ludd från julmössan också :D


Daniel och Eva var där också, trevligt fölk!


"Mmm...öl"


Christoffer fick låna en tomtemössa han mä!


Haha, fint kort jaaa


Bror och syster som precis sansat sig efter ett skrattanfall :)


Tack Jennifer för festen och de söta julklapparna! :D

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Tess

Undrar var jag gjort av min tomtemössa...Den var lite speciell för den var lila :-b Tänk vad dum man är... Man lägger saker på ett säääärskilt ställe och tänker "nu när jag lagt det där så kommer jag ihåg det". Men när det sedan gått ungefär ett år och man ska ha fram det. Borta! Minnet alltså...själva saken ligger nånstans.



P.S. Du är utmanad i min blogg :-) http://highlandertess.blogg.se/2010/december/utmaning.html

2010-12-19 @ 20:51:14
URL: http://highlandertess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0