Kiss-Chrisse?

En dröm - igen!

Fest hos mina föräldrar som är bortresta.
Ett gäng från Vimmerby, där inklusive Chrisse kommer på besök med husbil.
Vi har fått låna nån stor vräkig van från någon av brorsans kompisar. (Vad vi nu behöver den till, vi ska ju ingenstans.)
Festen är helt ok, inget galet som händer.
Jag säger att jag ska gå och lägga mig, resten av folket sitter i en ring i garaget.
Vi bestämmer då för att köra in husbil och van i garaget. Varför det? Och vi är ju fulla?
Självklart när de fått in husbilen så glömmer de både växel och handbroms, så den börjar ju rulla.
Någon hoppar in och lyckas bromsa iaf, så den står stabilt.
Samma sak händer of course med den dyra vanen som bara rullar längre och längre in i garaget. (För självklart är ju garaget hur stort som helst helt plötsligt)
Jag får tag i den och ska rulla den närmare dörren igen, den hamnar jättesnett och jag skiter i allt, drar i handbromsen och går och lägger mig.

Ok.
No problemas.

Vaknar på morgonen.
På föräldrarnas tomt går det helt plötsligt en liten fors, inte bred, kanske högst 2 meter, men den är ganska kraftig.
När jag står och tittar på den kommer husbilen farande i forsen.
WTF?
Vem fan har lyckats köra ner den i forsen?
Ångesten kryper sig upp i mig, vanen? Brorsans kompis van?
Springer in i garaget - självklart är den ju borta!

Då får jag syn på Chrisse som står utan byxor och kalsonger och pratar med lite folk.
Jag går fram för att prata med honom.
Då har någonting hänt med honom under natten, han pissar.
Inte "hej jag är kissnödig" utan "jag är en hund som kissar lite när jag vill", fast han inte ville då.
Så när jag kommer fram och är arg skvätter han iväg en stråle.
När han ska bortförklara sig sprutar det iväg en missil.
Hela hela tiden!
Tar han i för mycket när han pratar skvätts det.

Sen hände egentligen inget mer än att jag tvättade varje millimeter av garaget med riktigt skummig såpa.


Såhär, fast utan kalsonger var alltså min syn inatt.
På nåt sätt skulle jag inte bli alltför paff om detta kiss-syndrom nångång hände just honom.
Haha, nej verkligen inte.
Han är så sjuk, så jag skyller på honom att jag drömde knäppt inatt!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: annika

Hahah man drömmer så mkt konstigt! =)

2010-12-09 @ 20:28:13
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja, när de säger Chrisse på småländska så låter det ju som att de säger Kisse. ;)

2010-12-09 @ 20:55:47
Postat av: Grodan

Haha, skönt att det inte bara är jag som drömmer konstigt ;D

Drömde häromnatten att Rikard satt och råhånglade med nån blond bimbo i soffan och jag var tvungen att packa mina grejer medans de såg på. Fan va sur jag var på honom när jag vaknade :P



Ska du göra nått kul i helgen babe?

2010-12-10 @ 16:35:08
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0