Mattetrubbel

Det är jobbigt att sitta med en mattebok när man bara ser med ett öga, två om jag sitter i en konstig vinkel och får ont i ryggen efter tio minuter.
Svårt att koncentrera sig.
Matte får bli när jag fått bort stygn.

Längtar tills jul nu!
Helgen innan jul blir det julfest hos Jennifer, ska bli så gött att träffa fok igen, jag kommer säkert bli jätteblyg bara för att jag inte pratat med folk på sådär 3 veckor, men de brukar vara bra på att få mig att glömma min nervositet :)

Jul blir hos mor och far som vanligt, med god mat hos moster Anne med familj som bor några hus bort!

Dagen innan nyår blir det ut till mor och far igen, då kommer brorsan med familj upp, så då blir det middag och mer julklappar!

Och så nyår då - ute i ett hus utanför Årjäng med Sara, Adrian, Jerry, Kennet, kanske Annie? och förhoppningsvis Jennifer å Tobba.
Kommer förhoppningsvis ett gäng smålänningar också.
Fint.
Sen vet jag inte om det blir fler, men ingen annan har sagt nåt iaf, det löser sig :)
Det ska iaf gå en buss till Årjäng som är framme runt 17 på nyår och som går hem runt 17 nyårsdagen om nån är intresserad :D

Jag borde börja packa in julklappar.

Ja, det ska jag nog göra!



Tjipp tjo!


Kommentarer
Postat av: Malin

Finns det sovplats till alla folk då?

2010-12-07 @ 17:03:02
Postat av: Grodan

Haha, Årjäng av alla ställen? Fy fan! Där har jag firat typ 18 nyårsaftnar. Jävla håla.

2010-12-10 @ 22:12:30
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0