Tre vise män?

Igår såg Jerry något kul.
Han stod och granskade plogbilarna som krånglade extra mycket med all snö, alltför höga plogkanter, bilar som hamnade på fel sida av dem och fick backa eftersom det kom mötande trafik.
Ja, lite....kaos helt enkelt.
Han stod där förnöjt och var lycklig att han inte körde bil.

Mitt emot oss så har vi ett hus som står med ena gaveln vänd åt oss, det är väl sådär högst 10 fönster och längst upp är det ett stort fönster, det är ett burspråk eller vad det heter? *googlar snabbt*

Precis, en sån där grej som sticker ut och som man alltid ar avundsjuk på. (Eller är det bara jag?)

IAF.

Där har vi någon gång sett en naken man stå och hänga kläder, ganska kul. Om man nu glömmer bort att man själv springer omkring naken ibland och de säkert har lika kul åt en.
Någon gång har vi sett två tonårstjejer göra något sånt där "sjunga i ett tv-spelgrejs" en hel fredagskväll.
Ok, en pappa som passar på att skutta omkring näck när inte hans tonårsdotter är hemma, fine.
Inget konstigt med det. Och ja, herregud, de bor ju faktiskt på..vad kan det vara? 4e våningen? Egentligen syns de ju inte. (Moahahaha)

Men så, tillbaks till historien:
Jerry glor på bilkaoset och drar blicken till burspråket, vilket är väldigt lätt att göra från vårat hem.
Och där - i fönstret, står det tre nakna män på rad, som väl också tittar på kaoset.
3 NAKNA MÄN?
Va fan?
Hahahahahahahaaaa
Bara sådär?
Inte varje dag, (om man nu inte är man och är och tränar eller liknande då).

Jag ska då inte lägga mig i folks sexuella läggningar, absolut inte.
Eller är de nudister?
Förlåt min underbara humor, men ack så jag skrattade ihjäl mig när Jerry berättade detta för mig!
Nu måste man ju absolut hålla koll i det där fönstret, man vet ju aldrig vad som kommer hända nästa gång?

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Tess

Inte en speciellt vardaglig syn minsann :-D Och jag är också avundsjuk på burspråk :-)

2010-12-21 @ 21:36:10
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: annika

Hahaha , ett minne för livet ;)

2010-12-22 @ 17:06:12
URL: http://paintpastelprincess.blogg.se/
Postat av: elina

fin blogg :) allt bra med dig? KRAAAM

2010-12-27 @ 23:33:53
URL: http://weelcometomylife.blogg.se/
Postat av: Annie

Räcker det inte med att se Jerry naken din giribuk;)

2011-01-05 @ 21:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0