Jodå...snö

Det hade ju kommit lite snö inatt, som vi som bor här vet. Och det slutade ju inte precis, håller väl fortfarande på lite.
Så lastbilar har fastnat utanför jobbet idag, arbetskamrater har kört fast, JAG har kört fast när jag skulle hem från jobbet, tre pers fick skjuta på, jättekul, hahaha...eller nåt, men men, jag var ju inte ensam kvar som tur var.
Sen när jag kom in till stan hade jag väl sådär 3-4 dm snö på parkeringen plus en stor plogsträng framför, så det var bara att dra i handbromsen och kasta sig ut med spade och hoppas på att ingen skulle komma förbi med bil. Jag hann, tjohooo.
Plus att jag sen försöka ta bort massa äckligt modd från bilen runt däck und so weiter.
Så nu är jag blöt om strumpor och byxor och ja, nästan överallt..(NÄSTAN, Hahaha)
Så ja, jag skulle ha handlat idag, känns inte så nödvändigt, kanske drar mig iväg till coop isåfall.
Och så skulle jag ha simmat. Jag har fått nog motion av snöskottningen plus ryggvärk, klarar mig nog bra utan det idag :)
Och jag har ju bara en parkeringsplats också...tänk på alla stackare med hus...jag lider med er!

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack och bock! :D

2010-02-03 @ 20:28:59
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tess

Jo, det hade faktiskt räckt med snö nu.



Vad kul! Jag hör av mig när jag är redo att gå på sim igen då :-D

2010-02-03 @ 22:08:09
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hittade artikeln!



Här är det jag skrev om, Hanna Hellquists intervju med BlondinBella, här pratar de om alkohol:



Det har pratats en del om din alkoholkonsumtion i medierna. Hur mycket dricker du egentligen?

- Ja det var en bloggläsare som tyckte att det var roligt att anmäla det, men jag ­fattar inte grejen. Om jag vill ta ett glas vin till middagen för att jag tycker att det förhöjer smaken på maten, då måste jag väl få göra det? Jag har aldrig varit med om fester där man dricker så mycket att man inte kan resa sig.



Det är för att du inte är från Värmland.

- Ja kanske det.

2010-02-04 @ 13:59:30
URL: http://malinbralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0