Oj oj oj

Jag har varit väldigt dålig på att slänga in inlägg minsann!
Jävlar anamma!!!
Men, ja, jag har inte haft tid denna veckan helt enkelt, och inte haft ork, har det inte just nu heller.
Men nu är det så att jag åker på Close-upkryssningen imörrn och återkommer till kära värmland först lördag, så ja, jag ville ge ett livstecken helt enkelt :)

Emma - det blir nog något kort på mig på båten så du får se mitt hår, inte så annorlunda, men svartare iaf, jäää, gött med nyfärgat hår! Svart skare va, höhöhöhöhöhö.

Nej, nu ska jag packa och sen sussa.

Ett fakta om mig.
Egentligen skulle jag ha haft namnsdag idag. Min mor trodde jag var en pojk och ville döpa mig till Mattias, tji fick hon :)

Tjipp tjo!
Jag återkommer :D

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kan tänka mej det :) vill gärna läsa den också men det får bli efter filmen då :) Ha det så skoj på kryssningen nu!

kram kram

2010-02-24 @ 21:42:25
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0