Snö...

...nähä?
Jodå, det snöar.
Nu är jag trött på detta. Det här var ändå första året på ever jag tyckte det var kul när det kom snö till en början, det blir ju ljusare och det är ju fint.
Men nu...nu är det is under, det blåser, det är kladdigt på vägarna...kom igen nu, nu får det väl ändå räcka?
Jäjäää, jag överlever nog, som man brukar göra, men gnälla måste man få göra!
Imörrn åker Jerry till gbg och tittar på Ulver, jag är avis, men har inte timmar att ta ut, jag sparar mig till båten nu istället, Jerry får mysa och röja åt mig imorgon istället.

Imorse var det lite kul, tycker det är jävligt underhållande, hoppas jag gjorde killens dag :)
Så här gick det till, jag var iväg till gymmet på morgonen, jag brukar vara alldeles själv den första halvtimmen, sen brukar någon annan ensam stackare ramla in.
Idag kom det en kille, tyckte han tittade lite konstigt på mig, vilket jag tyckte var knäppt, skulle inte jag som tjej orka träna eller vad var det för fasoner?
Jaja, jag fortsatte ta i som en liten toka tills jag skulle ut till omklädningsrummet och duscha.
Då såg jag när jag tittade mig i spegeln, jag hade haft några hårspännen i håret och ett av dem hade förflyttat sig lite... det satt på mitt öra och stack rakt ut, HAHAHA, mycket läckert var det. När jag plockade bort det kändes det naket, så jag antar att jag hade haft den där hela gymträningen, blev väl säkert när jag tog av mig mössan :)
Jag såg helylletöntig ut, nice!
Hoppas han inte är där på fredag och spanar in mina öron igen.

Tjipp tjo!

Kommentarer
Postat av: Maol

Ha! Nån påstår att det inte finns duschar på det nya stället.

Proved 'em wrong.

2010-02-02 @ 19:29:50
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: lukes

Anmäl er nu till veckans blogg. Tio stycken finalister väljs ut och mellan dem får man rösta sen. Man kan anmäla sig flera gånger för jag slumpar ut tio stycken.

2010-02-02 @ 19:46:00
URL: http://nattstad.se/lukes
Postat av: Tess

Vad tokigt det kan bli :-) Simmar du nåt klassiskt sim förresten? Jag skulle vilja börja med det när jag är lite piggare och det är ju alltid kul om man är flera :-) Vi kanske kan bli hyschade igen :-D

2010-02-02 @ 20:54:57
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Postat av: Kristin

haha fan va kul!

Påminner mej om när jag och Håkan var på ultraljud och jag legat på en brits ett tag och när jag går upp från sängar så måste jag typ rulla av ochta i med huvudet eftersom jagär helt handikappad (svårt att förklara) sedan efteråt så går vi genom hela sjukhuset typ (fast jag gick ju med kryckor och såg ut somen idiot) tyckte att folk kollade konstigt på mig men jag tänkte att dett måste bero på kryckorna men när vi kommer till bilen ochjag speglar mej i rutan så har jag världens "den där mary" friss fast på sidan av huvudet. Så det står rätt ut liksom. Var nära på att strypa Håkan eftersom han inte påpekat detta för mej.

2010-02-02 @ 23:24:24
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0