Tjohoo

Jag lyckades hitta lite att shoppa! Nice!
Men - först! Lite bilder från i lördags, jag och Jerry spacade lite för oss själva!


Varför ser min Jerry så bredskäggad ut för?


Oh, han har knutit det i nacken, I see, HAHA!


Yeaaaah! Skägg! :D


Har dizzie fått lugg?...nepp... Jerrys skägg  :D


Har Dizzie och Jerry sitt egna lilla språk tro?


Tittut


Jao...tittut!


Fundersam ey? Läpparna är läckert färgade av flaskan rödvin som jag och morsan delat på tidigare under kvällen

Sen gick jag över till citronvatten


Min mamma har önskat sig ett kort på mig och Jerry för att ha i vardagsrummet, tror ni detta duger?


Eller detta?


HAHA, detta då? kom igen då, vi ser ut såhär!!! Lovar!


Kuddkrig?

Jaja, det där var en ganska vanlig kväll hos mig och Jerry, dvs när jag inte jobbar för då stendäckar jag ganska tidigt.


Suomi!
Hon blev glad när jag kom hem med nya underkläder idag


Hon ville posera, jag försökte föörklara att de nog var lite stora för henne...Like she cares?


Där mådde hon gött


Fröken Dizzie var också lite nyfiken


Det blidde tre par söta trosor


Och tre tillhörande bh:s

Alltid kul med nytt!

Köpte också en hydro-nourishing softener från shiseido.
Man har på det efter rengöring och innan dag/nattkräm, får bort den sista skiten från huden och fräschar upp, mycket bra!

Tjipp tjo! Nu blire snart promenad med Elin!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det är en mysbok deluxe! Mycket tänkvärda tankar har han! :)



Hihihi, så där knäppt kan det bli på kvällarna i det här hushållet också. Det är skoj!

Snygga underkläder hörru förresten. :)

2010-02-14 @ 02:26:00
URL: http://malinbralin.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh tack!

En kompis till mig slängde ur sig "Det var snyggare förut" idag så jag är lite purken.



Jag måste köpa nya underkläder. Jag äger fan bara fula. Jag hade lånat syrrans en dag och då säger Johnny "Det där kan inte vara dina. Alldeles för snygga"

2010-02-16 @ 18:43:22
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0